Štítky

Běhání (64) Život (60) Povídka (22) RC létání (22) Korsika (18) PC hry (17) Geocaching (11) Humor (9) Kultura (7) 312 GTCup (5) Kolo (5) Úvaha (5) Endomondo (3) DCS (1) Deskové hry (1) Elite dangerous (1) Film (1) RC loď (1)

Úprava názvu

Myslím si, že změna názvu z "pravidelný občasník" na "občasný pravidelník" bude sedět více.

čtvrtek 19. května 2016

Angličtina - jak jsem byl nezdravě kreativní

Týden uplynul jako voda a tak jsem tady zas. Dnes jsem měl další lekci z anglické jazyka. Nejdříve jsme psali ten test, jak jsem psal minule. Jak to dopadne, tak to se dozvím příště, ale mám z toho dobrý pocit. Ještě důležitější je to, aby tento pocit měla i učitelka. Tedy doufám, že nemá dobrý pocit z toho, když dá někomu špatnou známku a že jí spíš uspokojuje to, když může dávat dobré známky. Pak by jí tedy těšilo to, že umí učit. Což naše pančelka umí.

Ta z nás vydoluje i to co v nás není. Soudím tedy podle sebe. Občas koukám co umím a někdy zase vyloženě zírám na to co neumím a myslel jsem si, že to umím. Dnes jsme opět probírali domácí práce.
Před několika lety jsem zaperlil popisem přípravy leča. Moc ho nemusím a asi bylo i jeho období a tak jsem toho byl plný. Tedy toho leča i zážitků z jeho konzumování. Jeho období se zase blíží. Ach jo.
Už si ani nepamatuji co jsem o něm tehdy povídal, ale na učitelku to zanechalo hluboký dojem, protože si to pořád pamatuje. My jsme totiž dnes říkali co máme a nemáme rádi a také co vaříme. No a já měl popsat jak vařím lečo.
A teď přichází to, proč píšu. Popis ingrediencí, které se do výše zmíněného pokrmu dávají. Na většinu jsem si vzpomněl hned, nebo jsem si po krátké chvíli vzpomněl. Takže cibule, paprika zelená, paprika červená, vajíčka, sůl, pepř a brambory atd. Jo brambory. Ty měly úspěch. S tím jsem vzbudil ohlas, protože to většina slyšela poprvé, ale my je tam prostě někdy dáváme. No a pak přišly na řadu rajčata. Nemohl jsem si za boha vzpomenout jak se řeknou a tak jsem zaimprovizoval. Vím, že jsem to řekl špatně, ale proč nepobavit učitelku.
Řekl jsem si - když si nemůžu vzpomenout, tak si pomůžu. Jak se ještě říká rajčeti? No přeci rajské jablíčko. Takže ráj se řekne Eden a jablko je Apple. Takže výsledek byl Eden apple. Chvíli trvalo než paní učitelce došlo co že jsem to vyplodil. Ale měl jsem úspěch.
"Cože?"
"No Eden apple, rajské jablíčko. Nemůžu si vzpomenout jak se řekne rajče."
"Vždyť je to pomalu na každém kečupu."
Úder do čela: "A jooooo. Tomato. Děkuji:"
"Eden apple. Eden apple. To si musím zapsat. Už několikrát jsem si říkala, že si musím zapisovat výplody žáků." Bere tužku a píše si to rovnou do knihy. "Já to pak vydám jako humoristický román."
Tak doufám, že dostanu nějaká procenta, protože na toto téma jsem téměř bezedná studnice.
Tak třeba zas příště.

Žádné komentáře:

Okomentovat