Štítky

Běhání (64) Život (60) Povídka (22) RC létání (22) Korsika (18) PC hry (17) Geocaching (11) Humor (9) Kultura (7) 312 GTCup (5) Kolo (5) Úvaha (5) Endomondo (3) DCS (1) Deskové hry (1) Elite dangerous (1) Film (1) RC loď (1)

Úprava názvu

Myslím si, že změna názvu z "pravidelný občasník" na "občasný pravidelník" bude sedět více.

úterý 10. května 2016

Geocaching - jedna kulatá

Očekávaná návštěva vyústila v neočekávanou procházku.
V neděli se u nás slavilo a tak švagr dostal dobrý nápad.
"Co kdyby jsme se šli projít a trochu se rozhýbat a nějak smysluplně spálit ty dorty a chlebíčky."
Tak jsem řekl: "Jo." A šli jsme. Tuhle odpověď jsme měl jenom já a tak jsme šli jenom ve dvojici. Nejdříve jsem s sebou chtěl vzít na procházku i dceřinného psa. To je jak popis firmy. Aby bylo jasno. Je to pes dcery. Jelikož jsme chtěli vyrazit jenom dva muži, tak by prý nebylo vhodné brát si s sebou psa. Někdo by mohl zapochybovat o naší orientaci. Nevím co tím děvčata myslela. GPSku jsme měli u sebe. Jenom pro úplnost, ten pes je Jorkšírský teriér.


Rozhodli jsme se tedy, že ho necháme doma. Volba padla na lov kešek. Pohled na mapu určil lokalitu odlovu. Šli jsme na Kaňk. Měl jsem tam ulovenu jenom jednu kešku. Nahoru jsme vyjeli autem. Zaparkovali jsme u nové rozhledny a vyrazili na lov.

První

Tak o tu jsem se pokoušel naposledy loni. To jsme šli k rozhledně na čarodějnice. Než se mi opekl buřt, tak jsem pobíhal po blízkém okolí a hledal ji. Díky tomu, že už nebylo moc vidět jsem ji nenašel. Okolí bylo taky řádně zamudlované a tak jsem nemohl použít baterku.
Jak je známo, ve dvou se to lépe táhne a tak se to i v tomto případě vyplatilo. Za chvíli jsme ji našli. Myslím si tedy, že je umístěná jinak, protože byla strašně nápadná a takhle bych ji vloni našel. Po odlovu jsme jí vyrobili aspoň nějaké mimikry.

Druhá

Jako druhá byla vybrána blízká multina. První zastavení nalezeno za chvíli. Na Kaňku jsem mockrát nebyl a tak jsem kámen zvaný Bába ještě nikdy neviděl. Podle instrukcí jsme zadali do GPS polohu dalšího bodu a vyrazili. Na určeném místě jsme nebyli schopní něco najít. Po opětovném pročtení instrukcí jsme zjistili, že jsme nejspíš úplně blbě (čti na špatném místě).
My jsme tam zadávali normální GPS souřadnice a tady se musí použít nějaký UTM systém. To musím nastudovat doma. Takže druhá nic.

Třetí

Po krátké, ale plodné diskusi bylo rozhodnuto, že bez přípravy dáme jenom zelené, neboli tradiční kešky. Další byla na Kalvárii. Je to památník havířských bouří. Místní okolí je asi nějaké vysekané, protože si ten kříž nepamatuji a nový tedy není. Je to tam moc pěkné. 
Když se po Kaňku pozorněji podíváte, tak spatříte trasy, které tam mají udělané cyklisti, kteří se tam pěkně rychle prohánějí. Jednou jsem je tam viděl a je to pěkný fofr. Pud sebezáchovy je pro ně asi cizí pojem. Tím nemyslím, že by nesmyslně riskovali.

Čtvrtá

Trnitá vyhlídka. Tu jsem měl ulovenou před lety. Možná bych někde našel fotku. Byl jsem pro ni s dcerou, která v tu dobu chodila ještě na základku. Tato keška dlouho neodolávala. Výhled je odtud opravdu hezký. Díky funkci programu c:geo jsem věděl, že mám odloveno 99 kešek. Původně jsem chtěl jako stou nějakou hezkou. Ale pak jsem se rozhodl, že je to vlastně jedno.

Pátá - moje stá

Tak pro tu jsme si slavnostně dojeli autem. Je to normální keška, ale aspoň byla umístěna v pěkné pixle od kávy. Byl v ní moc hezký připínáček s ďábelským Bartem Simpsonem. Chtěl jsem si ho vzít, jako památku na stovku, ale musel bych se prohřešit proti geocachingovým pravidlům. Tím myslím pravidlo: "...když si něco vezmeš, musíš tam vložit něco podobné hodnoty..." No a já neměl nic. Ale Hoza dostal super nápad. Měl s sebou stokorunovou bankovku, kterou mi půjčil a pak mě s ní vyfotil.

Díky za vytažení na procházku a umožnění stého úlovku.

Žádné komentáře:

Okomentovat