Štítky

Běhání (64) Život (60) Povídka (22) RC létání (22) Korsika (18) PC hry (17) Geocaching (11) Humor (9) Kultura (7) 312 GTCup (5) Kolo (5) Úvaha (5) Endomondo (3) DCS (1) Deskové hry (1) Elite dangerous (1) Film (1) RC loď (1)

Úprava názvu

Myslím si, že změna názvu z "pravidelný občasník" na "občasný pravidelník" bude sedět více.

úterý 22. listopadu 2016

Dnes je 22.11.2016. Máme se bát?

Na téma dnešního článku mě přivedla věta mojí kolegyně. Ráno, když přišla do práce, tak prohlásila: "Víte co je dnes za datum? Je dvacátého druhého jedenáctý. To jsou dvě dvojky a dvě jedničky." Proti tomu se nedalo nic namítnout. Byl to nepopiratelný fakt.
Já mám rád konspirační teorie a několika i věřím. Někdy mi to přijde totiž jako velká náhoda. Ale náhody se stávají a dělají život zajímavějším. Ne všemu se ale dá věřit. No, to je silná věta. Ono se vlastně dá věřit všemu, nebo takhle. Možná se vždycky najde alespoň jeden člověk, který tomu uvěří.
Takže po té větě, která byla ráno pronesena, mě hned něco napadlo.

Otočil jsem se na ni a s vážnou tváří jsem prohlásil: "Máš pravdu, dnes je 22.11. Když sečteš 22+11 dostaneš číslo 33. No a kolik stříbrných dostal Jidáš. No přeci přesně třicet tři. A kolik bylo Ježíšovi, když ho ukřižovali? Jasně 33. To nemůže být náhoda!" A v tom se mi v hlavě rozjela výroba konspirační teorie, nebo spíš výroba hrůzy z dnešního dne. Díky tomu jsem přišel na to, že vyrobit nějakou teorii není těžké. Jenom chtít. Chtít, jako u většiny věcí v životě. Trocha faktů, trocha fabulace a nápad spojit věci a události, které do té doby spolu nikdo nespojil. Tak jdeme na to. Proč se mám tohoto dne bát? Protože to není jen tak obyčejné datum. První příklad s Jidášem jsem již dal. Jedeme dál.
22+11=33
3+3=6
22, 11 a 33 jsou dohromady tři dvojice. Tři krát dvě je šest. Teď se podívejte na první příklad. Kolik tam je čísel. Ano. Opět šest! Což nám dává dohromady tři šestky, neboli 666, tedy Satanovo číslo. To nemůže být náhoda!
Arsen je jed. Atomové číslo arsenu je 33. Toto číslo je také jedním ze symbolů Ku-klux-klanu (zkratka KKK). Písmeno K je 11. písmenem abecedy.  3 * K (11) je 33. To nemůže být náhoda!
Listopad je jedenáctým měsícem roku. Naším jedenáctým prezidentem je Miloš Zeman. Prezidentské funkční období trvá pět let. A teď počítejte se mnou. Miloš má pět písmen. Zeman má opět pět písmen. To nemůže být náhoda! Spiknutí jede ale ještě dál. Pět a pět je deset. Takže Miloš Zeman bude zvolen podruhé a jeho volební období bude trvat deset let. Také letos jmenoval nové soudce obecných soudů. Jak již tušíte, bylo jich třicet tři.
22. listopadu je normálně 326 dnem roku. Letošní rok je ale přestupný a tak je 327 dnem roku. To máme 3+2+7= 12
1+2=3
Do konce roku zbývá 39 dní. 3+9=12. A opět 1+2=3. To nám dává znovu číslo 33. To nemůže být náhoda!
Dá se to nabalovat dál, jak jen koho napadne.
Harry S. Truman byl 33. prezidentem USA. Za jeho vlády byla shozena atomová bomba na Hirošimu a Nagasaki. A také 22.11.1963 byl v Dallasu spáchán atentát na Johna F. Kennedyho.  To nemůže být náhoda!
Víte kdo má dnes svátek? Cecílie. Slovo Cecílie obsahuje 2*C, 2*E a 2*I. To máme znovu tři dvojice.  To nemůže být náhoda!
V roce 2010, tedy před šesti lety, byla při důlním neštěstí Chille uvězněna skupina horníků. Určitě Vám to taky hned naskočilo, že? Před šesti lety tzn. 3+3=6. Takže Vás určitě nepřekvapí, že těch horníků bylo 33. To nemůže být náhoda!
Tak by se dalo pokračovat dál. Určitě se Vám z těch čísel motá hlava a říkáte si: "Co když na tom něco je?" Jasně že na tom něco přeci musí být. To všechno totiž nemůže být náhoda!!!
Hezký den.

Žádné komentáře:

Okomentovat