Štítky

Běhání (64) Život (60) Povídka (22) RC létání (22) Korsika (18) PC hry (17) Geocaching (11) Humor (9) Kultura (7) 312 GTCup (5) Kolo (5) Úvaha (5) Endomondo (3) DCS (1) Deskové hry (1) Elite dangerous (1) Film (1) RC loď (1)

Úprava názvu

Myslím si, že změna názvu z "pravidelný občasník" na "občasný pravidelník" bude sedět více.

úterý 17. října 2017

Endomondo - hlášení podle uběhnuté vzdálenosti

Na začátek opět upozornění, mám PRO verzi programu, ale to neznamená, že bych si platil měsíční paušál. To jsou dvě rozdílné věci. Tolik úvodem.
Hlášení se nastavuje přes Audio nastavení. Tam se dostanete kliknutím na tři tečky nad sebou v pravém horním rohu.








Tam si nastavit TYP Dle vzdálenosti a FREKVENCE Interval vzdálenosti. Jak je vidět, já mám 500 metrů.


Na úvodní obrazovce kliknout na Cíl - vzdálenost. Vy tam budete mít asi něco jiného.


Dále kliknout na Nastavit cíl.


Potom na Cíl -vzdálenost.


A tam si v rozbalovacím menu nastavit požadovanou vzdálenost.


Podle tohoto nastavení to mám takto. Mám nastavenu cílovou vzdálenost a Endomondo mi hlásí každých 500 metrů.
Ať slouží.



























Žádné komentáře:

Okomentovat