Štítky

Běhání (64) Život (60) Povídka (22) RC létání (22) Korsika (18) PC hry (17) Geocaching (11) Humor (9) Kultura (7) 312 GTCup (5) Kolo (5) Úvaha (5) Endomondo (3) DCS (1) Deskové hry (1) Elite dangerous (1) Film (1) RC loď (1)

Úprava názvu

Myslím si, že změna názvu z "pravidelný občasník" na "občasný pravidelník" bude sedět více.

pátek 16. února 2018

Pomozte všichni, kdo můžete...

Světla v kajutě se rozblikala přesně ve stanovenou dobu. V ten čas, který jsem si nastavil včera večer. Mám rád když věci fungují jak mají. Protáhnul jsem se a spustil nohy z postele. Ještě než vyrazím na snídani, tak se podívám co je nového. Dělám to tak každé ráno, na každé stanici. Prostě je to zvyk a ty se mají dodržovat. Mám rád rituály. Život pilota samotáře má svá pozitiva i negativa, jako asi vše v tomto známém vesmíru a možná i v těch neznámých.

Ani nevím, v jaké stanici se teď nacházím. Mám dojem, že Floyd Station, ale to je vlastně jedno. Dneska mám v plánu poptat se po práci, která by mě přiblížila k získání propustky do systému Sol. Je to můj sen. Podívat se k pramáti všeho lidstva. K Zemi. Odtamtud všichni pocházíme, to je naše pravlast. Ať se to někomu líbí, nebo ne, je to tak. Jasně, kolují zvěsti, že je to vše pouhý výmysl, který se má snažit o sjednocení lidstva, ale já tomu věřím. Ovšem nevěřím tomu, že by to lidstvo nějak sjednotilo. Když lidé žili pouze na Zemi, v systému Sol (po staru se tomu říkalo Sluneční soustava), tak se prý taky mlátili mezi sebou. Jednou o zdroje, podruhé o životní prostor atd. Prostě jako teď. Akorát, že nyní máme na "hraní" celý vesmír. Asi je to naše "přirozenost".
Je načase. Jdu se podívat, co je nového. Zapínám Galnet - dalo by se říct, že je to nástupce pozemského internetu. Nejdřív se podívám, jak probíhá mocenský boj. Otevírám mapu galaxie a sleduji Bublinu. Tak se říká hustěji osídlené oblasti, ve které se o vliv přetahuje pár rodů a jejich příslušníků.
Všiml jsem si, že tam jsou nějaké nové znaky na rozlišení obsahu. Jedna s mínusem a druhá s vykřičníkem. Ani podle barvy to nevypadá pozitivně. Moje obavy se potvrdily. Znamená to, že ty stanice jsou poškozené. Podle zpráv v Galnetu byly stanice napadeny Thargoldy. To je mimozemská rasa, která se nedávno vyloupla z prostoru a začíná vystrkovat růžky. První kontakty byly asi výzvědné. Pak začaly malé šarvátky. Asi zjišťovali, jak na tom jsme. Jak vyspělou techniku máme. No a podle posledních zpráv na nás začínají útočit. Napadají okrajové systémy. Budeme se muset jako lidstvo spojit, jinak asi končíme.
Tyto napadené stanice jsou od Bubliny kousek. I pro moji loď to znamená pouhých devět skoků. To je na chvilku. Napadené stanice žádají o dva druhy pomoci. Jedny potřebují materiál na opravu a ty druhé žádají o záchranu lidí. Vybral jsem si tu druhou variantu. Lidé jsou důležitější.
Vyrazil jsem z kajuty do hangáru a potom do přilehlého skladu. Málem jsem se srazil s pilotem, který běžel stejným směrem. Vyměnili jsme si chápavé pohledy a běželi dál. Budu muset přestavět loď tak, aby byla efektivnější pro akci na kterou se chystám.

Pokračování zítra...

Žádné komentáře:

Okomentovat