Štítky

Běhání (64) Život (60) Povídka (22) RC létání (22) Korsika (18) PC hry (17) Geocaching (11) Humor (9) Kultura (7) 312 GTCup (5) Kolo (5) Úvaha (5) Endomondo (3) DCS (1) Deskové hry (1) Elite dangerous (1) Film (1) RC loď (1)

Úprava názvu

Myslím si, že změna názvu z "pravidelný občasník" na "občasný pravidelník" bude sedět více.

neděle 8. října 2017

Endomondo - nastavení hlášení předpokládaného výsledného času

Opět reaguji na diskusi na Facebooku. Máme uběhnout 1 km o 15% rychleji než poprvé. Tabulka na jednoduchý výpočet o 15% rychlejšího času je tady.
Já jsem nastavení hlášení podle vzdálenosti už řešil, když jsem běžel první kilometr. Byl jsem zvyklý, že mi Endomondo hlásí každý kilometr. Jenže teď jsem potřeboval hlášení častěji, abych věděl kolik metrů mi ještě zbývá. Prostě to zatím potřebuji, stejně jako poslouchat hudbu.
Takže jak na to? Dám sem obrázky, jak to mám nastavené já. Opět doufám, že to není záležitost PRO verze, protože to prostě nepoznám.



Bude se jednat pouze o Audio nastavení.



Do Audio nastavení se dostaneme kliknutím na tři tečky vpravo nahoře.



Tady je vidět jak to mám teď nastavené. V předchozím programu od Edy Kožušníka "Rozběhni se z chůze za 28 dní." jsem měl Frekvenci zpětné vazby nastavenu na "Dle trvání". Teď ji mám "Dle vzdálenosti". Pod tím je Frekvence, kde se nastavuje interval po kterém bude aplikace hlásit nastavené údaje.



Toto jsoum možná PRO funkce, ale ty jsem nechal jak byly.



Důležité je toto, alespoň si myslím, že je to toto nastavení. Jedná se o Cíle během a Cíle výsledek. Už si nepamatuji jestli je to takto nastavené od začátku. Toto nastavení mi teď hlásí tyto údaje. Po uběhnutí 250 metrů mi to zahlásí průměrnou rychlost ale hlavně jaký bude výsledný čas při současném tempu. Takže vím jestli musím zrychlit nebo ne, abych běžel, alespoň o 15% rychleji.
Tak snad to poslouží.

Žádné komentáře:

Okomentovat