Štítky

Běhání (64) Život (60) Povídka (22) RC létání (22) Korsika (18) PC hry (17) Geocaching (11) Humor (9) Kultura (7) 312 GTCup (5) Kolo (5) Úvaha (5) Endomondo (3) DCS (1) Deskové hry (1) Elite dangerous (1) Film (1) RC loď (1)

Úprava názvu

Myslím si, že změna názvu z "pravidelný občasník" na "občasný pravidelník" bude sedět více.

úterý 16. září 2014

Makové mléko

Tak jsem si zas jednou brouzdal po netu a objevil jsem článek o makovém mléku. Byla to nějaká stránka o józe. Rád experimentuji a mák mám rád, tak jsem se rozhodnul, že to vyzkouším. Psali tam, že to působí proti překyselení organismu. Já jsem se chystal se známými do restauračního zařízení a jak jsem se dozvěděl, tak alkohol způsobuje překyselení. Takže spojím příjemné s užitečným. Příprava je jednoduchá. 100 g máku se nechá přes noc ve vodě a druhý den ráno se rozmixuje v mixéru nejvyšší rychlostí. Pobyt v restauraci se povedl, tak jsem po snídani připravil nápoj. Příště budu muset použít větší sítko,nebo punčochu, protože to trvalo strašně dlouho. Ochutnal jsem výsledný produkt a chutnal trochu oříškově, trochu makově. Psali, že se to může přisladit medem, ale do takových extrémů jsem nešel a osladil to cukrem. Sledoval jsem přitom Rozmarné léto. Zjistil jsem, že znám pouze ukázky, že jsem to celé ještě neviděl. Stydím se. Lehnul jsem si k televizi a najednou koukám, že v televizi dávají náhle něco jiného. No pěkně mě to skolilo. Co z toho vyplývá. Jestli si chcete hezky odpočinout, udělejte si makové mléko.
Dobrou...

Žádné komentáře:

Okomentovat