Štítky

Běhání (64) Život (60) Povídka (22) RC létání (22) Korsika (18) PC hry (17) Geocaching (11) Humor (9) Kultura (7) 312 GTCup (5) Kolo (5) Úvaha (5) Endomondo (3) DCS (1) Deskové hry (1) Elite dangerous (1) Film (1) RC loď (1)

Úprava názvu

Myslím si, že změna názvu z "pravidelný občasník" na "občasný pravidelník" bude sedět více.

čtvrtek 14. září 2017

Rozběhni se z chůze za 28 dní - den jedenáctý

Jedenáctý den. To docela jde. Po včerejších sprintech jsem byl ráno docela rozbitý. Trošku jsem si i přispal, ale přesto jsem mohl být na sebe pyšný. Nejel jsem autem, ale šel jsem pěšky. Do práce jsem přišel přesně na čas. No, vlastně o trošku později, ale pšššššt.
Dnešním program obsahoval čtyři opakování. Pět minut chůze a dvě minuty běhu.
Od rána jsem pozoroval meteoradar a vypadalo to, že se předpověď mýlit nebude. Mělo pršet. Tak jsem se rozhodl, že půjdu co nejdříve. Zdrželo mě hledání jiných sluchátek. Používám KOSS Porta Pro a ty do deště zrovna nejsou. Jasně, mohl jsem jít bez hudby, ale prostě se mi nechtělo. Nakonec jsem jedny sluchátka našel a dokonce mi ani nevypadávaly z uší. U mě pomalu zázrak. Dost dobrá náhrada.
Venku už začalo trochu poprchávat a tak jsem šel ještě hledat kšiltovku. Na Endomondu je fotka. Vyfotil jsem se v ní na kopci pod přístřeškem, po konci běhu. Běhalo se parádně. Kdyby nefoukal vítr a bylo tepleji, tak mi ke spokojenosti nic nechybělo. Takovýhle lehký déšť vůbec nevadí. Akorát kdybych měl lepší pouzdro na mobil a nemusel myslet na to, jestli to přežije.
Do uší jsem si pouštěl uloženou hudbu ze Spotify. Mám uloženo vše co tam mají od skupiny Mňága a Žďorp. Myslím, že je to přes 280 písní. Jsou to písničky pěkně do rytmu. Tedy do mého rytmu.
Myslel jsem si, že těch opakování je dnes pět a proto jsem si to špatně rozpočítal a konec běhu mi vyšel nahoru na kopec. Takže jsem pak ten seběh dolů měl mimo trénink. Tedy běh do kopce mě moc nebaví. Na kole to mám stejné. Ale běh z kopce je snad ještě horší. To na kole tedy stejné nemám. Budu muset pohledat, jak běhat z kopce a neublížit si.
Zítra ráno mám dvanáctikilometrovou procházku (mimo program) a tak jsem zvědavý, jaký program na mě potom čeká. Dnes jsem potkal jenom jednu paní a to hned po tom, co jsem se dostal na kopec. Běžela naproti mě a vůbec na mě nereagovala. Myslím si, že v tom úboru jsem docela nepřehlédnutelný a určitě mě viděla. V tomto názoru mě utvrzuje i to, že jsem si žádného vodiče před ní nevšiml a ani vodící pes s ní neběžel. Tak asi měla obavu se s takovým exotem i pozdravit. Chápu.
Tak uvidíme co přinese zítřek.

Žádné komentáře:

Okomentovat