Štítky

Běhání (64) Život (60) Povídka (22) RC létání (22) Korsika (18) PC hry (17) Geocaching (11) Humor (9) Kultura (7) 312 GTCup (5) Kolo (5) Úvaha (5) Endomondo (3) DCS (1) Deskové hry (1) Elite dangerous (1) Film (1) RC loď (1)

Úprava názvu

Myslím si, že změna názvu z "pravidelný občasník" na "občasný pravidelník" bude sedět více.

neděle 28. září 2014

Džala néti

Minule jsem psal o makovém mléku. Fakt zážitek, asi zase někdy zopakuji. No a na těch stránkách jsem objevil i článek o (pro mě) tajemném džala néti. Poslední dobou vymýšlím nové věci a rád experimentuji. Moje žena mě v tom podporuje, asi abych se vyblbnul. Na její popud, že bysme si mohli pořídit odšťavňovač, jsem zapátral v internetu a našel jednu firmu z které jsem absolutně nadšený, ale cenově je to velmi, velmi zajímavé. Je to prostě strašně drahé, ale podle různých recenzí a videí se to má vyplatit. No to bych se ale rozepsal o něčem o čem napíšu někdy jindy. Možná.
Takže džala néti je jogínská očista nosu, jak jsem pochopil. Jóga mě nikdy nezajímala, to spíš Taj-či, ale to je zas další námět. Myšlenky se i pořád rozbíhají. Takže džala néti. Co jsem se tedy dozvěděl. Jak jsem uvedl výše, je to očista nosu. Provádí se za pomocí speciální konvičky do které se nalije slaná voda. Slaná má být tak, jako jsou slané naše slzy. Nedokážu si představit něco dobrovolně nalít do nosu. Já když se potápím, skáču, nebo se prostě nořím pod vodu, tak si musím držet nos. Já i když plavu v bazénu, tak mi přijde, že když plavu pomalu, tak mi do nosu prostě teče voda. No a teď si chci vodu dobrovolně a sám nalít do nosu. Se mnou to asi nebude úplně v pořádku. Nedokážu si představit, jak se u toho dá dýchat. Určitě mi to nateče až do krku. No podle videí je to jednoduchý. Dělají to i malé děti. No jo, ale ty nemají rozum a určitě je podplatili sladkostmi. Když to dali oni, dám to taky. Vymýšlel jsem co použiju, když nemám tu správnou speciální konvičku. No a v tom se mi zase stalo, že jsem si něco přál a ono se to vyplnilo, nebo tam nahoře opravdu někdo je. Jestli ten fousatý děda co má sedět někde nahoře na obláčku opravdu existuje, tak má občas docela divný smysl pro humor a nebo je pěkně škodolibej. Jak jsem totiž o tom, že si naleju vodu do nosu, začal přemýšlet zařídil, že zítra mají v mém oblíbeném Lidlu akci a tak prodávají konvičku i se solí. V životě tam taková akce nebyla, nebo jsem si toho nevšim, ale podle je to poprvé. Takže díky dědo, zítra tam zkusím vyrazit a konvičku si pořídit a potom se neutopit. Co mě na tom láká je to, že mám pořád ucpaný nos, už několik let a tohle by to mohlo zlepšit. Za ty peníze to prostě musím vyzkoušet. Když to seženu a přežiju, tak bude možná pokračování.

Žádné komentáře:

Okomentovat