Štítky

Běhání (64) Život (60) Povídka (22) RC létání (22) Korsika (18) PC hry (17) Geocaching (11) Humor (9) Kultura (7) 312 GTCup (5) Kolo (5) Úvaha (5) Endomondo (3) DCS (1) Deskové hry (1) Elite dangerous (1) Film (1) RC loď (1)

Úprava názvu

Myslím si, že změna názvu z "pravidelný občasník" na "občasný pravidelník" bude sedět více.

čtvrtek 27. června 2019

Korsika karavanem 2019, den první

Tak je to tady. 25. 06. 2019. Vyrážíme na naši první velkou (dlouhou) dovolenou. Tři týdny na cestách. Bude to parádní, nebo ne? Uvidíme. Jak se říká, čas ukáže. Když nic jiného, tak mě to donutilo zase zvednout stavila mého nutkání psát.
Po práci jsme naložili sbalené věci do auta a vyrazili jsme do Jihlavy. Tam jsme si daly večeři, přeložili zásoby a vyrazili směr Rakousko. Do přístavu na trajekt to máme lehce přes 1100 kilometrů.
Cestu jsem začal jako spolujezdec. Díky za propustné hranice. Pořád je to pro mě zvláštní zážitek. Jedu, jedu a najednou jsem v jiné zemi. Paráda.
A tak jsme se najednou ocitli v Rakousku. Prostě jen tak. Ráz krajiny se moc nezměnil.
Po vystřídání jsem řídil co to šlo, ale před druhou hodinou ranní, jsem začal polevovat v pozornosti a tak jsme zastavili na parkovišti a připravovali jsme se na první noc v karavanů (bydlíku). Nocovali jsme v Alpách a muselo to být dost vysoko, protože teplota spadla pod 40 stupňů C.
Ještě jsem přeparkoval na rovnější místo a hlavně jsme tak netrčeli do cesty. Záchody tam byly parádní. Po večeři jsme se uložili ke spánku.
Čekala nás první noc na cestách. Dobrou noc.

Žádné komentáře:

Okomentovat