Štítky

Běhání (64) Život (60) Povídka (22) RC létání (22) Korsika (18) PC hry (17) Geocaching (11) Humor (9) Kultura (7) 312 GTCup (5) Kolo (5) Úvaha (5) Endomondo (3) DCS (1) Deskové hry (1) Elite dangerous (1) Film (1) RC loď (1)

Úprava názvu

Myslím si, že změna názvu z "pravidelný občasník" na "občasný pravidelník" bude sedět více.

středa 11. února 2015

Odšťavňovač

Začalo to nenápadně. První náznak byl, když se doma začalo, někdy na jaře hovořit o tom, že bysme si mohli pořídit odšťavňovač (to je slovo, samý háček). Tak jsem si od rodičů půjčil odstředivý. V té době jsem ani o jiných technologiích neměl tušení.
Znal jsem pouze odstředivé odšťavňovače. Jeden jsem si půjčil, ale pracovali jsme s ním asi týden a rychle nás to přešlo. Potom jsem náhodou jsem objevil, že existují i šnekové. Po dlouhém rozhodování, porovnávání a hledání jsem se rozhodl pro Hurom. Prošel jsem si diskuse a videa a vyšel mi tento přístroj. Potom jsem oznámil cenu a žena málem omdlela. Cena je jediné mínus těchto přístrojů. ale z toho co jsem vyzkoušel, tak je to prostě to nejlepší co jsem zkoušel. Můžu připravovat džusy ráno ke snídani a v paneláku. Když jsem zkoušel odstředivý, nebo i mixér, tak to by na mě někdo brzy přišel. Při
rozhodování o tom jestli mít nebo nemít odšťavňovač bylo pro mě hlavní (kromě ceny) hlavně čištění přístroje. Všude psali a ukazovali, že přístroj se čistí snadno a rychle. A měli pravdu. Zatím mě to neskutečně baví. Odšťavňuji a čistím přístroj sám. Nikoho k tomu nepouštím. Možná už jim doam lezu na nervy s dotazy "Nechceš džus. Vyber si kombinaci." atd. Takže závěrem. Doporučuji.
PS: Možná se tomu těžko uvěří, ale není to placená recenze. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat