Štítky

Běhání (64) Život (60) Povídka (22) RC létání (22) Korsika (18) PC hry (17) Geocaching (11) Humor (9) Kultura (7) 312 GTCup (5) Kolo (5) Úvaha (5) Endomondo (3) DCS (1) Deskové hry (1) Elite dangerous (1) Film (1) RC loď (1)

Úprava názvu

Myslím si, že změna názvu z "pravidelný občasník" na "občasný pravidelník" bude sedět více.

úterý 26. ledna 2016

Potřebujete energii? Kdo ne, že?



Jestli vaše odpověď zní ANO, tak jste tady správně.
Byl jsem teď měsíc víc mimo než normálně. Musel jsem do sebe hustit vědomosti a hlavně je taky v hlavě udržet. A jelikož jsem spíš sova než skřivan, tak mi to šlo lépe večer. No ale pak už toho bylo asi moc a vstával jsem později a chodil spát dříve. Jasně mozek si potřebuje odpočinout a srovnat si ty nové informace, defragmentovat. Jenže už byl asi zasekaný jako starý harddisk a přišlo, že jinou činnost než defragmentaci nedělá.
Pak přišel impulz a rada. Ona se vždycky nějaká taková nápomocná osoba objeví a pomůže. Děkuji Leni za ten nápad. Oni rádi pijí čaj a její syn s ním i obchoduje. A tak když mi doporučila čaj Maté, nepochyboval jsem. Tento čaj dodává energii a pomáhá se soustředěním. Možná to byl z části i placebo efekt, proč ne, ale mě to opravdu pomohlo.
Přestal jsem být tak strašně nervózní a lezlo to do mě lépe a měl jsem i více energie. A ještě má pro mě bonus navíc. Moc mi chutná. Ještě mi ho dost zbylo. A tak mě právě napadlo, že i když ho nepotřebuji kvůli účinkům, tak si ho jdu dát.
Zde je odkaz na stránky projektu.
Vyzkoušejte ho a dobrou chuť.

Žádné komentáře:

Okomentovat