Štítky

Běhání (64) Život (60) Povídka (22) RC létání (22) Korsika (18) PC hry (17) Geocaching (11) Humor (9) Kultura (7) 312 GTCup (5) Kolo (5) Úvaha (5) Endomondo (3) DCS (1) Deskové hry (1) Elite dangerous (1) Film (1) RC loď (1)

Úprava názvu

Myslím si, že změna názvu z "pravidelný občasník" na "občasný pravidelník" bude sedět více.

středa 17. února 2016

Další úlovek



O víkendu byly moje geocachingové žně. Jestli správně počítám, tak jsem ulovil za dva dny třináct kešek. Zopakuji pár informací. V sobotu jsem skočil na čísle 69 a po nedělním výletu jsem se zastavil na čísle 79. A to jsem chtěl změnit. Ta jedna mi prostě chyběla ke spokojenosti. V tom jsem si vzpomněl na jednu potvůrku, která ležela v šuplíku asi tak rok. Její jméno je Voršilky.
Je to keš typu mystery. To v podstatě znamená, že na uvedených souřadnicích keš není a pro odlov je třeba něco udělat. Většinou jsou dva způsoby získání finálních souřadnic:


  1. Dojdete na určené místo a tam musíte něco spočítat. Třeba kolik je na té konkrétní budově oken ve druhém patře, kolik je lístků růže na dveřích, atd.
  2. Doma v teple sedíte a řešíte nějaký kód, který je skryt v textu, nebo musíte zjistit odpovědi na otázky autora a to pak dodat do vzorečku.
V současné době mě trápí jedna keš, na kterou jsem narazil o víkendu. Je to stejný typ a nejvíc mě na ní štve
to, že ten kód prý vymyslel desetiletý kluk. Napadlo mě už spousta řešení, ale žádné nebylo správné. Některé keše mají totiž na stránkách ověřování souřadnic, aby si každý mohl ověřit to, že si to spočítal správně.
Tuto už jsem měl v šuplíku spočítanou delší dobu, ale odlov se ne a ne podařit. Víkendový úspěch mě navnadil a to číslo mě opravdu trápilo. Cestu z práce jsem tedy přesměroval do souřadnic, o jejichž správnosti jsem byl přesvědčen. Použil jsem tzv. metodu BF (brutal force, nebo-li hrubou sílu). Pozor teď budou nápovědy. Já jsem dělal chybu, že jsem si přečetl nápovědu a slepě se jí držel. Ta zní "strom s brectanem v dolni casti v urovni kolen dva metry od zdi, zapadni strana". Jak už někdo psal v komentářích u kešky, tak i mě by zajímalo v úrovni kolen koho to autor myslel. Já jsem to našel v úrovni hrudníku, nebo dost pod úrovní podrážek. Jak se to vezme. Je ale možné, že není na původním místě.
To ale nevadí, protože osmdesáááátkáááááá je pokořena.

Žádné komentáře:

Okomentovat