Štítky

Běhání (64) Život (60) Povídka (22) RC létání (22) Korsika (18) PC hry (17) Geocaching (11) Humor (9) Kultura (7) 312 GTCup (5) Kolo (5) Úvaha (5) Endomondo (3) DCS (1) Deskové hry (1) Elite dangerous (1) Film (1) RC loď (1)

Úprava názvu

Myslím si, že změna názvu z "pravidelný občasník" na "občasný pravidelník" bude sedět více.

pátek 5. července 2019

Korsika karavanem 2019, den osmý

Chtěli jsme brzy ráno vyrazit, ale nějak se mužskému osazenstvu nechtělo vstávat a tak se brzký ranní odjezd odložil. Změnili jsme operaivně program a jeli jsme se podívat do Porta. Tam jsme si prohlédli Janovskou věž, která byla původně věž strážní. Při výstupu na věž, bylo zatím nějvětší horko. Bylo to, jako kdybysme byly v troubě a někdo pustil vrchní i spodní ohřev. Slunce pálilo a zespodu hžnuly rozpálené kameny. Byli jsme propocení jak kdybychom vylezli z vody.
Po prohlídce jsme se šli vykoupat na blízkou kamennou pláž. Přijel autobus a pláž se zaplnila čechy. Opět mě překvapilo, kolik našinců cestuje.
Na parkovišti holky připravily další úžasné jídlo. Vyrazili jsme do Calache, kde jsou krásné skalní útvary. Šel jsem v pantoflích, protože jsem nějak nepochopil instrukce. Byl jsem docela za exota, ale dalo se to jít. Výhledy byly krásné a ulovil jsem si první dvě korsické kešky.
Pak jsme se vrátili do zatím nejhezčího kempu. Byl tam teplý bazén, z kterého byl nádherný výhled na moře a okolní kopce. Karavan jsme měli pod fíkovníkem, který na nás neustále házel své plody, které se ale nedaly jíst.
Pak jsem byl vyslán, abych v recepci vyměnil občanku za číslo místa, kde jsme stáli. A byl opět problém. Už jsem pochopil, že k cestování řešení problémů prostě patří.
Spali jsme tam dvě noci a slečna pořád chtěla zaplatit ještě jednu noc, třetí. Za pomoci google pěkladače a jejího kolegy jsme byli schopní se domluvit. Byl jsem na sebe pyšný.
Na ráno je opět plánovaný brzký odjezd. Tentokrát mužské osazenstvo neprotestovalo a tak by se to mohlo podařit.

Žádné komentáře:

Okomentovat