Štítky

Běhání (64) Život (60) Povídka (22) RC létání (22) Korsika (18) PC hry (17) Geocaching (11) Humor (9) Kultura (7) 312 GTCup (5) Kolo (5) Úvaha (5) Endomondo (3) DCS (1) Deskové hry (1) Elite dangerous (1) Film (1) RC loď (1)

Úprava názvu

Myslím si, že změna názvu z "pravidelný občasník" na "občasný pravidelník" bude sedět více.

středa 14. září 2016

Sony Alpha SLT-A58

Narozeniny jsou dobrá věc, nebo spíš událost. Člověk si může udělat větší radost, nebo mu je větší radost udělána. O co jde? No o tu věc v názvu příspěvku. Ano. Rok se s rokem sešel a já měl narozeniny a k nim jsem si pořídil nový fotoaparát. Má prakticky úplně všechno co jsem chtěl, aby nový přístroj měl. Nemá akorát vodováhu, která by mi v hledáčku ukazovala, jak jsem na tom s horizontem. Při používání jsem přišel na to, že to nepotřebuji. Díky pomocným čárám v hledáčku se mi fotky už tolik nekácí, takže vodováhu nepotřebuji.
To hlavní, co jsem chtěl, ale má. Co to je? Prozradím za pět korun. Jo to bylo vlastně jinde.
Tenhle foťák umí konečně natáčet videa. Ve fullHD. Oproti kameře (Mobius) má pro mě velkou výhodu. Můžu zoomovat, neboli si přitáhnout obraz. Dále hrátky s hloubkou ostrosti atd. Ještě si sestrojím držák na rameno a bude to asi pomalu dokonalé. Takže to je asi vše. Výsledky mého snažení jsou na mém Youtube kanálu. Hlavně v seznamu RC video.
Zatím jsem si nejvíc vyhrál na videu z mého prvního LARPu.

Žádné komentáře:

Okomentovat