Štítky

Běhání (64) Život (60) Povídka (22) RC létání (22) Korsika (18) PC hry (17) Geocaching (11) Humor (9) Kultura (7) 312 GTCup (5) Kolo (5) Úvaha (5) Endomondo (3) DCS (1) Deskové hry (1) Elite dangerous (1) Film (1) RC loď (1)

Úprava názvu

Myslím si, že změna názvu z "pravidelný občasník" na "občasný pravidelník" bude sedět více.

úterý 18. října 2016

Geocaching - Šimáčkovský mlýn

Po dlouhé době jsem vyrazil lovit kešky. Mám jiný telefon a na něm konečně funguje GPS. Setkal jsem se se švagrem a ten je prakticky zárukou, že vyrazíme lovit. Takže se to opět stalo. Má vynikající přesvědčovací schopnost jak někoho přesvědčit k procházce na čerstvém vzduchu a tomu přesvědčovanému to ještě přijde jako bezva nápad.
Po dobrém jídle a dobrém nápoji jsme šli ven spálit pár kalorií. Vydali jsme se směrem k Velkému rybníku. Pár kešek tam je a já jich moc v tomto místě ulovených nemám.
Tak jsem se těšil na použití nového telefonu, že mi nedošlo, že nejsem ve městě. Čemu to vadilo? No internetu. Tedy, abych byl přesný. Internetu to bylo absolutně jedno. Vadilo to nám, uživatelům internetu.

Rychlost stahování dat, byla strašně malá. No, jak Vám to mám přiblížit? Představte si že byste na dovolenou např. do Bulharska jeli na kole místo letadlem. Tak asi tak. Jsme zhýčkaní (já tedy ano) rychlým internetem v mobilu, nebo doma. K věci. Chyba byla prostě v tom, že jsem si nestáhnul data o keškách doma. Takže nám to trvalo tak dlouho až jsme na stahování podrobností o dalších keškách rezignovali. Honza měl uloženou jednu multinu, kterou už lovil a tak jsme šli po ní. Brali jsme to z opačné strany než to vymyslel autor.
První zastávka byla ve starém mlýně. Tam nám měl dát informaci pan domácí. Tím je myšlen strom, který roste uvnitř. Do jeho kůry jsou vyřezána čísla a ty je nutné různě sčítat, odčítat atd. Museli jsme to různě fotit a některá čísla si i domýšlet. Nakonec jsme dali hlavy dohromady a ta správná čísla uviděli.
Druhá zastávka byla na hrázi Velkého rybníka. Ta se v současné době opravuje. U odtoku rybníka jsem něco zahlédl. Myslel jsem si, že je to nějaký starý pozůstatek nějaké stavby. Vypadalo to jako pokroucené železné dráty, které koukají z betonu. Nedalo mi to a šel jsem se na to podívat. To co tam je, jsem poprvé viděl na vlastní oči.
Fotku někde mám, ale nemá cenu ji přikládat, protože nebylo moc světla a tak se tam rád vrátím a podívám se na to znovu. Doufám, že to tam ještě je. Jo a co to je bych taky mohl napsat. Jsou tam kameny jak se staví různě na hrany. Drží bez pomoci lepidla a jiných pomůcek. Chce to klidné ruce a strašnou trpělivost.
Takže druhá zastávka. Má tam být opět nějaké číslo. Z této věty jste už asi poznali, že jsme neuspěli. Prolezli jsme ve svátečním oblečení kdeco, ale nenašli jsme to. Používal jsem foťák jako dalekohled a pomocí blesku jsem fotil most zespodu z obou stran. Fotek spousta. Až mi došla baterie.
Neúspěch nevadí. Aspoň mám důvod se tam zase podívat a zjistit, jak pokročila stavba a co tam vlastně tvoří.

Žádné komentáře:

Okomentovat