Štítky

Běhání (64) Život (60) Povídka (22) RC létání (22) Korsika (18) PC hry (17) Geocaching (11) Humor (9) Kultura (7) 312 GTCup (5) Kolo (5) Úvaha (5) Endomondo (3) DCS (1) Deskové hry (1) Elite dangerous (1) Film (1) RC loď (1)

Úprava názvu

Myslím si, že změna názvu z "pravidelný občasník" na "občasný pravidelník" bude sedět více.

pondělí 4. prosince 2017

Stále běhám

Tak se nám venku ochlazuje. Trochu (fakt trošku) jsem zhubnul (asi bohužel), protože začínám být zimomřivější. Už jsem to tady asi psal. Jako pokračovací program po 5 km na pohodu jsem si vybral tréninkový program od Garmin. Vybral jsem si variantu s měřením tepu. A to je pro mě dost složité. Proč? Protože teď běhám např. 5 minut a mám být v druhém tepovém pásmu. No jo, ale já když rychleji jdu, tak jsem už ve dvojce sem. Pak se rozeběhnu co noha nohu mine a jsem ve čtyřce. A hodinky pořád pípají a píšou "Vysoký tep, vysoký tep". Po nějaké chvíli to naštěstí vzdají. Takže čekám kdy se to zlepší a doufám, že se dočkám. Dýchání je v pohodě, že bych mohl fakt klidně povídat. Přijde mi, že z tohoto pomalého běhu mě bolí nohy víc.
K tomu chladu. Už souhlasím s tím, že pro běhání je horší vítr než
déšť. K Vánocům dostanu novou bundu tak se těším. Holky moje fikaný to udělaly tak, že mi zavázaly oči a vyzkoušel jsem si ji. Takže vím, že mi je, ale netuším jak vypadá.
V sobotu jsem šel běžet. To je asi blbost to takhle napsat co? No nevadí. Vzal jsem si rukavice na běhání. Hledal jsem nákrčník, který si beru na hory, ale nenašel ho. Našel jsem lyžařskou kuklu a tu jsem si vzal. Nosím černou kšiltovku, takže se ta kukla v té tmě ztratila. Radši jsem si ji stáhnul pod bradu, aby mi byl vidět celý obličej a abych neděsil lidi, které potkám. Teď ale nevím, která varianta by byla lepší. Protože i když jsem měl obličej vidět, tak jedna paní co mě viděla, přešla radši frekventovanou silnici a šla po druhé straně. Nebo možná přešla právě proto, že ten obličej vidět byl. Nevím. Druhá zase přemístila psa na stranu ke mě. Tak nevím jestli si to nemám začít brát osobně.

Žádné komentáře:

Okomentovat