Štítky

Běhání (64) Život (60) Povídka (22) RC létání (22) Korsika (18) PC hry (17) Geocaching (11) Humor (9) Kultura (7) 312 GTCup (5) Kolo (5) Úvaha (5) Endomondo (3) DCS (1) Deskové hry (1) Elite dangerous (1) Film (1) RC loď (1)

Úprava názvu

Myslím si, že změna názvu z "pravidelný občasník" na "občasný pravidelník" bude sedět více.

pátek 10. října 2014

4 TET

Když něco vím týden dopředu, je to pro mě stejně pořád hurá akce. Tuhle skupinu asi každý zná. Je složená ze čtyř zpěváků. Zatím jsem je viděl jenom v televizi a slyšel jejich CD. Je to parádní hudba. Začátek byl zase adrenalinový. Pomalu týden jsem ležel a tak jsem trochu unavený. No vyrazili jsme na poslední chvíli a tak jsem řekl, že pojedeme autem, aby jsme tam byli dřív. No nebylo kde zaparkovat a tak než jsme našli místo, tak jsme tam byli asi stejně rychle jako autem. Do sálu jsme vstupovali s posledním zvoněním. Divadlo bylo hodně zaplněné. Byli jsme na variantě představení III b. Po několika písních jsme si všimli, že mají problém s výpadky mikrofonů, světel atd. Prostě problém s elektrikou. Pochopili jsme, že to není součást představení. Tak před půlkou představení pan Škorpík (podle toho co jsem odpozoroval, tak jejich vedoucí) prohlásil, že takhle to nejde, že to musí řešit. I tak to byla legrace. Povídal "Musíme si udělat 5 minutovou přestávku, která bude trvat 10 minut, takže se tady za čtvrt hodiny sejdeme." Potom už představení pokračovalo bez technických problémů. Nejslabším článkem, byl asi nejznámější člen pan Korn. Přišlo mi, že mu to občas ujelo. Písničky v jejich podání to bylo něco. Jejich verze písně od Nedvědů "Stánky" no, paráda. Nejmíň se mi líbila "Don´t Worry Be Happy". Možná proto, že originál mám moc rád, tak jsem asi moc srovnával. Na konci byl standing ovation (snad je to dobře), prostě česky potlesk ve stoje. Největší pecka byl přídavek, který začínal tak, že to vypadalo jako nejhorší píseň. Byla to písnička z pohádky. Zpíval jí tam Jiří Korn a začínala jako v té pohádce. Je to píseň kde se zpívá "...svítí, svítí slunce nad hlavou, svítí a svět se zelená..." Po chvílí zastavili zpěv a změnila se hudba a začali rapovat. Škorpík a Kollár šli blíž a dělali k tomu i ty správné pohyby. No to už jsem pomalu slzel smíchy.
Jsem rád, že jsem se nechal přemluvit. I ty technické problémy ozvláštnily představení a pro mě mu neuškodily.

Žádné komentáře:

Okomentovat