Štítky

Běhání (64) Život (60) Povídka (22) RC létání (22) Korsika (18) PC hry (17) Geocaching (11) Humor (9) Kultura (7) 312 GTCup (5) Kolo (5) Úvaha (5) Endomondo (3) DCS (1) Deskové hry (1) Elite dangerous (1) Film (1) RC loď (1)

Úprava názvu

Myslím si, že změna názvu z "pravidelný občasník" na "občasný pravidelník" bude sedět více.

středa 11. listopadu 2015

Dotace na žárovky do blinkrů


Jak se dřív stmívá, tak si toho asi víc všímám, nebo se to častěji stává. Řidiči prostě málo používají blinkry. Myslím tím samozřejmě v situacích, v kterých se používat mají. Při používání výstražných blinkrů je to zas naopak. Ty se používají zas na to, když je potřeba:


  • odběhnout si do krámu
  • vybrat peníze z bankomatu atd.

Jsem z autoškoly dlouho, ale na tohle se asi používat nemají. Zamýšlel jsem se nad tím, proč se tak málo bliká. Možná, že ty žárovky, které se do blinkrů dávají, výrazně podražily a proto se tak málo používají. Já jsem je už dlouho neměnil a tak nemám přehled. Když tak se podívám, jestli se nedá sehnat nějaká dotace z EU, když už jsou na kdeco, nebo požádám našeho poslance ať zaúkoluje svého oblíbeného lobistu, aťzalobuje za nižší cenu. Hrozný slova.
Proč to vlastně píšu? No jako chodec si toho tak nevšimnu, ale včera jsem jel do Čáslavi (jenom do Čáslavi), a za tu chvíli mě docela vylekali dva neblikači. Jeden na kruháku a druhý při odbočování. V obou případech bych to schytal já, protože bych jim asi těžko dokázal, že neblikali, protože kameru v autě nemám. A vlastně ani netuším, jestli to berou jako důkaz.
A ještě se vlastně málo bliká, když se předjíždí. Tam je to častější. Hlavně jsem si toho všiml, když mě předjíždějí přes plnou čáru. Tam mě napadlo, že se jim asi v hlavě honí: "... neblikám, tak nepředjíždím a tudíž nic neporušuju...". Není samozřejmě tak častý jev, ale těch výjimek si nějak všímám.
Příště zas třeba o jízdě na kole po chodníku. To je taky čím dál tím víc rozšířenější zábava, která mě nebaví.

Žádné komentáře:

Okomentovat