Štítky

Běhání (64) Život (60) Povídka (22) RC létání (22) Korsika (18) PC hry (17) Geocaching (11) Humor (9) Kultura (7) 312 GTCup (5) Kolo (5) Úvaha (5) Endomondo (3) DCS (1) Deskové hry (1) Elite dangerous (1) Film (1) RC loď (1)

Úprava názvu

Myslím si, že změna názvu z "pravidelný občasník" na "občasný pravidelník" bude sedět více.

středa 22. července 2015

Druhý závod v Project cars

Minulý závod

Tak ten se jel minulou neděli v Brand Hatch GP. Jezdíme si takový sranda šampionát s názvem 312 GTCup. No a na minulý závod jsem se tak těšil, až jsem z toho usnul. Jak jsem se pak dozvěděl, tak kdybych jel, tak bych týmu přinesl aspoň nějaké body za účast. Takže teď se jel již třetí závod šampionátu, ale pro mě druhý. To jen aby bylo jasno.

Zolder - třetí závod

Jak jsem hned na začátku poznal, tak to je úplně jiná trať, než první závod, který se jel v Silverstone. Že je to jiná trať by poznal asi každý, myslel jsem tím, jiný typ tratě. Takže i úplně jiný styl jízdy. S mým jezdeckým uměním je to v podstatě jedno, ale tu změnu jsem prostě poznal i já. Žádné moc dlouhé rovinky, a hlavně dvě pěkný, pomalý šikany. Jelikož jsem zas nemohl trénovat (dovolená), tak jsem trať viděl poprvé asi hodinu před závodem. Do týmu přibyl nový člen HeRa. Náš týmový mechanik Steev nám předal nastavení auta a tak jsem to šel hned zkoušet a zároveň se aspoň trochu seznámit s tratí. 

Trénink a kvalifikace

No mazec. Jak jsem již psal, ty šikany, to bylo maso. Ale postupně se mi dařilo trochu se tu trať naučit. Našel jsem si - poprvé - i brzdné body. Nevím jestli jsem je našel tam, kde by měly být, ale byl jsem na sebe pyšný. Tahle trať byla pro mě, paradoxně, lepší nežli ty minulé. Paradoxně proto, protože kluci říkali, že je mnohem náročnější než předešlé. To že jsem netrénoval se samozřejmě projevilo na kvalifikačních časech. Byl jsem poslední. Tři sekundy přede mnou byl můj nový stájový kolega.

Závod

Start se mi poprvé podařil. Předjel jsem několik jezdců a konečně jsem kolem sebe viděl další závodníky. Stačilo pár zatáček a zapomněl jsem, že gumy jsou studené a stalo se co se prostě stát muselo. Udělal jsem hodiny a bylo po závodě. Zase jsem jezdil sám. Jelikož nebyla trať dlouhá a kluci nedělali (bohužel) chyby, tak jsem se k nikomu nepřibližoval. Ale díky délce tratě, jsem občas nějakého závodníka zahlédl. Nejdřív se zvětšil ve zpětném zrcátku a po chvilce jsem viděl v dálce mizející brzdová světla. Asi v polovině závodu odešly gumy. No abych nekecal, na autě zůstaly, ale došla jim síla a auto na silnici prostě držely méně a méně. Doklouzal jsem do cíle na posledním místě, ale díky několika chybám ostatních závodníků jsem pár bodů dostal.

Zhodnocení

Závod jsem si užil zatím nejvíc i když jsem závodil vlastně chvilku. Mezi tím než jsem toto dopsal, tak jsem měl dovolenou a jel se další závod. Byl jsem z toho vedra utahanej a tak jsem zase zalehnul a probral se 20 minut po začátku závodu. Nic se ale nemá vzdávat a zkoušet to do poslední chvíle. Jak jsem se dozvěděl, tak závod se poprvé restartoval, protože více jezdců mělo problémy s PC. Kdybych se připojil, tak bych start závodu nejspíš stihnul. Takže posledního závodu kategorie GT4 jsem se nezúčastnil a s Astonem na obrázku se nerozloučil. Příště se jede první závod kategorie GT3 a naše stáj CASKH osedlá nový vůz. Tím bude BMW Z4 GT3. Co jsem ho zkoušel, tak z něj mám úplně jiný pocit. A ten, ten je o mnoho lepší.


Žádné komentáře:

Okomentovat