Štítky

Běhání (64) Život (60) Povídka (22) RC létání (22) Korsika (18) PC hry (17) Geocaching (11) Humor (9) Kultura (7) 312 GTCup (5) Kolo (5) Úvaha (5) Endomondo (3) DCS (1) Deskové hry (1) Elite dangerous (1) Film (1) RC loď (1)

Úprava názvu

Myslím si, že změna názvu z "pravidelný občasník" na "občasný pravidelník" bude sedět více.

pátek 7. srpna 2015

Teplo, řidiči a minisukně

Zrod nadpisu

Byl bolestivý. Zvláštní nadpis. Ten mi trval dneska dlouho. Nejdelší dobu a přitom se mi stále nelíbí. Ale je to už několikátá varianta, tak už to tak nechám. Pořád se mi nelíbí. Tenhle poslední je takový no bulvární. Ale není to vlastně jako v některých časopisech a "novinách", kde název vůbec nesouvisí s obsahem a má za účel pouze přitáhnout pozornost a je naprosto naschvál vytržen z kontextu. Kašlu na něj. Nechám ho tak.

Hlavní téma

Je teplo. Dlouhou dobu je teplo - je to vidět už na prvním odstavci. Pár dní se dá říct, že je vedro. Já
jsem tedy spokojen, ale tý vody by fakt mohlo spadnout víc, to je už docela průšvih. Alespoň podle toho co slyším a čtu. U řek se za chvilku asi přestane používat termín sjízdnost a začne se udávat jejich schůdnost. No ale to není proč píšu. Zase.
Jsem osoba mužského pohlaví. Hlavně jsem ale řidič motorového vozidla. Se zvyšováním venkovní teploty totiž souvisí i jedna příjemná změna. A ta se týká nositelného, nebo nosícího, prostě oblečení které se nosí. Nosí se ho méně, někdy výrazně méně. To co potkávám (děvčata), tak většina má naštěstí , ano zdá se mi že je to stále většina, tak ta má rozum a soudnost. Moje favoritky (nesoudné) jsou zatím takové, co mají silnější nohy a vezmou si elasťáky. Jasně každej jsme nějakej, ale takhle ty antický sloupy vystavovat?! Neodsuzuju, jenom nechápu.
A teď k tomu hlavnímu, neboli k tématu. Jak někdo prohlásil, je to už tedy dlouho co jsem to slyšel a nevím už kdo to byl, tak ten dotyčný řekl: "...teplo je někdy pro řidiče horší než náledí..." Abych to vysvětlil. Tohle moudro souvisí s oblečením. Nic? Ale no ták. Takže - děvčata nosí kratší oblečení a méně oblečení. Už?
Takže pro řidiče mužského pohlaví (pro těch 96% ale prý už je nás o hodně méně) je těžké se soustředit na cestu, protože nás tyto děvčata rozptylují. Furt se straší s billboardy u cesty a tohle nikdo neřeší. Ale proboha ať tohle nenapadne někoho omezovat nebo regulovat. Už jsem viděl hodně, jak to říct, no třeba, zvláštních nápadů. Např. zákaz focení známých budov, žárovky, vysavače mají moc velký výkon atd. Tak tohle ať NIKOHO nenapadne měnit, regulovat atd. Já za sebe slibuji, že se budu více věnovat silničnímu provozu - kecám. Nebo budu jezdit rychleji a tím pádem ty rozmazaný čáry kolem silnice nerozpoznám, ale to bych zas porušoval předpisy. Tak babo raď. No to taky radši ne. Nevidím schůdnou cestu. Třeba by ještě někoho napadnul "bromík". To mě na vojně minulo a třeba to byla jenom fáma. No nic. Vykašlu se na to a budu si to prostě užívat jako doteď. Dokud to trvá a péřové bundy a další zahalující kousky oblečení zajímají pouze moly ve skříních. Už asi stačí. Je vedro a lezou ze mě větší nesmysly než normálně.
Teplu zdar a krásným ženám (tedy naštěstí většině) zvlášť.

Žádné komentáře:

Okomentovat