Štítky

Běhání (64) Život (60) Povídka (22) RC létání (22) Korsika (18) PC hry (17) Geocaching (11) Humor (9) Kultura (7) 312 GTCup (5) Kolo (5) Úvaha (5) Endomondo (3) DCS (1) Deskové hry (1) Elite dangerous (1) Film (1) RC loď (1)

Úprava názvu

Myslím si, že změna názvu z "pravidelný občasník" na "občasný pravidelník" bude sedět více.

čtvrtek 27. října 2016

Svačinka


Dnes ráno jsem vstal jako každý den, zaplať pánbůh. Převlékl jsem se, potom nějaká ta hygiena. Posadil jsem se k TV a sledoval pořad Dobré ráno na ČT2. Tento týden ho uvádí, pro mě nejslabší dvojice. Nejslabší hlavně kvůli moderátorovi, kterým je Petr Rajchert. Co mě tedy ale potěšilo, bylo to, že tam dnes byla moje oblíbená skupina Mňága a Žďorp. Letos slaví třicet let. Na cestu do práce jsem si hned pustil jejich první desku Made in Valmez.
Za pár minut nastal čas k odchodu. Došel jsem si do kuchyně, kde jsem měl, jako každé ráno, připravenu svačinu do práce. Bylo tam to, co jsem si večer vymyslel. Banán, na který se těším s bílým jogurtem a müsli. Na banánech ujíždím už delší dobu. Hlavně když jsem končil školu, tak si mozek stále žádal tohle palivo a zatím mě to nepustilo.Dalším kouskem byla obložená bageta. Poslední byl chleba s máslem v plastové krabičce. Jenom jeden, takže nebyl v plastovém sáčku, protože by se to máslo omatlalo o celý sáček. Vymyšleno to bylo skvěle. Byl to ale zvláštní kousek. Úplně mi připomněl mládí, když jsem šel pro nákup a podařilo se mi koupit ještě teplý chléb. Většinou jsem totiž okousal tu teplou patku. Nedalo se odolat i když jsem věděl, že nebudu doma pochválen.
Přesně tak vypadal dnes ten chléb. Okousaná patka, která byla skrojena, aby byl zbytek chleba rovný. "Přeci nebudu jíst jenom chleba s máslem. Je to sice dobré, ale chtělo by to něčím vylepšit." Hluboce jsem se tedy zamyslel. Otevřel jsem lednici a moji pozornost si získala klobáska, nebo spíš mini salám. Kousek jsem si k tomu chlebu uříznul.
V práci jsem po nějaké době vybalil svačinku. Jako první jsem si chtěl dát ten chleba. Vypadal tak čerstvě a na tu klobásku jsem se těšil. Vybalil jsem si ji tedy z potravinového sáčku, oloupal šlupku, přivoněl a sliny se seběhly, na co že se to vrhnou. Otevřel jsem plastovou krabičku a vzal chleba. Jak jsem ho nadzvihl, tak se v půlce zlomil a spadl zpět. "Ten je ale čerstvý a křehký." pomyslel jsem si. Vzal jsem si tedy jednu půlku a chtěl si kousnout. Koukám na něj a přijde mi nějaký jiný. Čichnul jsem si, kousnul jsem si a měl jsem jasno. Klobásku jsem si vzal k - mazanci. Proto to vypadalo jinak. Byl ke kávě vynikající a klobásku si dám doma s opravdovým chlebem.

Žádné komentáře:

Okomentovat