Štítky

Běhání (64) Život (60) Povídka (22) RC létání (22) Korsika (18) PC hry (17) Geocaching (11) Humor (9) Kultura (7) 312 GTCup (5) Kolo (5) Úvaha (5) Endomondo (3) DCS (1) Deskové hry (1) Elite dangerous (1) Film (1) RC loď (1)

Úprava názvu

Myslím si, že změna názvu z "pravidelný občasník" na "občasný pravidelník" bude sedět více.

pondělí 21. listopadu 2016

Pochod Okolo Bohdanče

1. října 2016.
Po letech, ani nevím po kolika, jsme se rozhoupali a zúčastnili se tohoto pochodu. Rozhodli hlavně dvě věci - okolnosti. Za prvé - bylo krásné počasí. Za druhé - byla otevřena sklárna v Tasicích.
Doma jsme se podívali na propozice a vybrali jsme si trasu pochodu v délce 10 km. Na sebe jsme si vzali jenom tričko a šortky. Až tak krásně bylo. Dojeli jsme do Bohdanče a po registraci vyrazili.
Před námi šla nějaká větší skupinka. Spousta dětí s dospělým dozorem. Radka řekla: "Ty předejdeme ať se za nimi netáhneme." Tím ve mě zažehla soutěživého ducha. Já, který nemiluje nějaké delší procházky, tak já jsem vyrazil a začal předjíždět.
Po chvíli jsme dorazili na první kontrolu. Ta se nacházela pod rozhlednou. Na tomto místě jsme přišli na to, že jsme si měli vzít mapy dvě. Já myslel, že jim ušetřím materiál a tak jsem vzal jenom jednu. Ona ta mapa, ale sloužila jako potvrzení o průchodu kontrolou a dávali se na ní razítka.
Moc jsme se nezdrželi a pokračovali přes louku do lesa. Začal jsem být bržděn, protože jsem prý příliš hnal. Problém byl v tom, že se za každou zatáčkou před námi objevovali další a další účastníci, které bylo samozřejmě potřeba předehnat. Na další kontrole byla střelba z luku, pivo a klobásy. Nebyl čas, ztrácet čas a tak jsme šli dál.
Po další kontrole jsme dorazili do Tasic. Prošli jsme si sklárnu a podívali se na ukázku sklářské řemesla. Na další kontrole měli opět klobásky atd. Zde jsem již neodolal a dali jsme si cestářskou klobásku. Byla vynikající. Nedali jsme se jí zbrzdit a vyrazili jsme na cestu. Před cílem jsme ještě vzali velkou skupinku turistů. O umístění nešlo. Šlo o ten pocit a ten byl báječný.
V cíli jsme dostali diplomy a potom jsme jeli na chatu. Jak jsem psal, bylo opravdu hezky a tak jsem neodolal. Čemu? Tomu, abych si nedal sprchu. Já jsem si jí dal venku. Hlavně taky proto, abych mohl říkat, že jsem se prvního října sprchoval pod širým nebem.
Potom jsme si dali oběd, který jsme si přivezli s sebou. S plným břichem na lehátku a pod hřejivými slunečními paprsky se nedalo dělat nic jiného. Krásně jsme se natáhli a relaxovali.
Byl to super den a jestli vyjde počasí, tak příští rok jdeme znovu.

Žádné komentáře:

Okomentovat