Štítky

Běhání (64) Život (60) Povídka (22) RC létání (22) Korsika (18) PC hry (17) Geocaching (11) Humor (9) Kultura (7) 312 GTCup (5) Kolo (5) Úvaha (5) Endomondo (3) DCS (1) Deskové hry (1) Elite dangerous (1) Film (1) RC loď (1)

Úprava názvu

Myslím si, že změna názvu z "pravidelný občasník" na "občasný pravidelník" bude sedět více.

pondělí 20. února 2017

Anděl páně 2

Tak jsem se na tento film (pohádku) konečně došel podívat. V sobotu nastal ten čas a vyrazili jsme ve čtyři hodiny odpoledne na promítání.
Tomu taky předcházela zajímavá shoda náhod. I tak by se to dalo nazvat. Co tím myslím?
Konečně jsme se rozhoupali a dohodli se, že vyrazíme v sobotu navštívit kino. V týdnu jsem došel o polední pauze koupit lístky. V rezervační systému kina jsem viděl, že mají místa v mojí oblíbené páté řadě. V této řadě jsou totiž dvojsedačky. Něco jako takový gauč doma. Prostě tam chybí područka uprostřed. Koupil jsem sedadla 7 a 8.
Po přestávce byl od klientů o nás docela zájem a tak jsem nemohl vzít telefon, který mi vyzváněl na stole. Doma jsem se poté dozvěděl, že dcery byly ve městě a chtěly se mě zeptat, jestli mají ty lístky koupit. Takže je koupily též. Zajímavé na tom bylo hlavně to, jaké lístky koupily. Zakoupily lístky č. 5 a 6 do páté řady. Takže vedle nás. Najednou jsme tedy měli 4 lístky pro dvě osoby. Nakonec jsme zájemce sehnali a ti si ještě dva lístky dokoupili. Teď už něco také k filmu.

No, líbilo se mi to. Myslím si, že to budu mít jako s jedničkou. Bude se mi to líbit víc po několikátém shlédnutí. Až si všimnu všech, nebo většiny vtipů a narážek.
Na začátku to bylo na mě trochu nahuštěné, ale to bylo i v jedničce. Tím myslím hodně vtipů na ty svaté. Přišlo mi, že na začátku moc "tlačili na pilu." Pak ubrali a bylo to lepší. Trojan a Dvořák nezklamali. Byli skvělí jako v jedničce. Např. zpívání Petronela, napovídání Uriáše při zkoušení napravené hříšnice (Bohdalová) atd.
Bylo to prostě mile strávené odpoledne. Jediné co mi jako neznalému nevysvětlili bylo to, co se stane s tím, kdo sní to jablko. Když je to strom poznání, tak jsem si jako Uriáš s Petronelem myslel, že bude vědět vše, ale to jim vrchní nějak neodsouhlasil.
Pak mi ještě dali brouka do hlavy s tím, že nějak vůbec neřešili to, že Petronel dal cukráři klíč od Očistce. Jasně, říkali tam, že nebeskej univerzál má sv. Petr, ale to jim nevadí, že člověk má klíč od Očistce? Tohle prosím dovysvětlit.
Závěrem mohu jen konstatovat, že se těším až tuto pohádku uvidím znovu.

Žádné komentáře:

Okomentovat