Štítky

Běhání (64) Život (60) Povídka (22) RC létání (22) Korsika (18) PC hry (17) Geocaching (11) Humor (9) Kultura (7) 312 GTCup (5) Kolo (5) Úvaha (5) Endomondo (3) DCS (1) Deskové hry (1) Elite dangerous (1) Film (1) RC loď (1)

Úprava názvu

Myslím si, že změna názvu z "pravidelný občasník" na "občasný pravidelník" bude sedět více.

středa 22. února 2017

Mimozemšťani zase řádili

Dnes ráno jsem byl oloupen. Jinak si to nedovedu vysvětlit. Když budete chtít, tak mi můžete pomoc.

Jak to probíhalo

Ráno jsem se probudil (naštěstí). Potom jsem, dle jednoho návodu, provedl ranní cvičení. Asi znáte, ale v krátkosti popíši. Ležíte na zádech a máte zavřené oči. Protahujete střídavě levou a pravou nohu i ruku. Jako kdyby Vás natahovali na skřipec. Rozdíl poznáte podle toho, že tohle je příjemné. Potom se pokrčí nohy na hrudník. Nohy se pokládají vlevo a vpravo vedle těla a hlava se současně otáčí na opačnou stranu. Pak se překulíte na břicho a zvednete se na rukou. Tělo necháte ležet, takže se krásně protáhnete. Hlavu zakloníte a "koukáte" na strop. A až teď otevíráte oči. Celou dobu se usmíváte a tak vstáváte s dobrou náladou do nového krásného dne. Konec cvičení.

Následovala návštěva místnosti, do které chodil i císař pán pěšky. Tam byl objeven komix "Živý, mrtvý" č.15. Ten byl následně dočten. Poté jsem se odebral do vedlejší místnosti, kde pokračovala ranní hygiena. Nebyl jsem tam ale sám. Se mnou se přemístili i mravenci, kteří se mi usídlili v dolních končetinách. Ti si naštěstí po chvíli našli jiné místo pro svoji zábavu. Bylo mi jedno kde to bylo. To místo bylo hlavně mimo mé tělo.
Pak jsem se oblékl a šel se ještě chvíli koukat na Dobré ráno na ČT 2. Podíval jsem se pro jistotu na hodiny a ten šok mě posadil na zadek. Někdo mi ukradl přesně půl hodiny z mého času. Oblékl jsem si bundu, boty, batoh jsem dal na záda, sluchátka na uši, ty jsem pak strčil do mobilu, tedy ty sluchátka ne uši a mazal jsem do práce. Mezi funěním a soustředěním se na chůzi, jsem vyčlenil zbývající kapacitu na přemýšlení. Na přemýšlení o tom "Kam se mi sakra poděla ta půlhodina?!"
Pak jsem na to přišel. Byl jsem unesen mimozemšťany, nebo mě navštívili Muži v černém. Jedni nebo ti druzí mi vymazali paměť a tím jsem "ztratil" ten čas. Takže jsem ten čas vlastně neztratil, ale pouze nevím co se tu půl hodinu dělo.

Co závěrem?

No asi jenom to, že se mi neskutečně ulevilo potom, když jsem tu příčinu ztráty času nalezl. Nebo snad někoho napadl jiný důvod, jiná příčina té ztráty?

Žádné komentáře:

Okomentovat