Štítky

Běhání (64) Život (60) Povídka (22) RC létání (22) Korsika (18) PC hry (17) Geocaching (11) Humor (9) Kultura (7) 312 GTCup (5) Kolo (5) Úvaha (5) Endomondo (3) DCS (1) Deskové hry (1) Elite dangerous (1) Film (1) RC loď (1)

Úprava názvu

Myslím si, že změna názvu z "pravidelný občasník" na "občasný pravidelník" bude sedět více.

čtvrtek 12. června 2014

Dárcovství krve

Tak jsme byli pozváni na předávání medailí Prof. MUDr. Jana Janského. Ta sláva se konala v Čáslavi na městském úřadě. Byli jsme tam s Radkou oba poprvé. Venku vedro na padnutí, ale uvnitř bylo velmi příjemně. Když jsme se usadili, tak jsem si všiml stojanů na noty. Nemám moc rád tyhle kulturní programy. Děti z hudební školy mě ale velmi mile překvapily a hlavně na závěr zahrály irskou písničku a tím mi udělaly radost. Ta byla super. Potom nám předali medaile a šli jsme do vedlejší místnosti na raut. Ten měla na starosti firma Hollas. Asi nás přišlo méně než čekali, nebo mají dárců hodně a chtěli přítomné dárce oddělat. Bylo toho hodně a bylo to dobré. Nejsem na rauty zvyklý, tohle byl druhý v životě, a tak jsem asi zbytečně překvapený. No bylo to pěkné zpříjemnění středečního odpoledne. Díky.
Před chvílí jsem koukal, jestli nedosáhnu ještě na nějaké ocenění, že bych si sám s sebou zasoutěžil. Teď jsem si byl pro zlatou. Ta je za čtyřicet odběrů. Další je za 80, potom 120, 160 a poslední za 250. Když počítám takový maximum, tak čtyřikrát ročně od 18 do šedesáti let (to jsem tedy jenom slyšel, tzn. neověřená informace) to máme 168 odběrů. No nikdo asi nechodí tak často. No to je vše.
Ještě fotka z rautu. Je to od boku mobilem.

Žádné komentáře:

Okomentovat