Štítky

Běhání (64) Život (60) Povídka (22) RC létání (22) Korsika (18) PC hry (17) Geocaching (11) Humor (9) Kultura (7) 312 GTCup (5) Kolo (5) Úvaha (5) Endomondo (3) DCS (1) Deskové hry (1) Elite dangerous (1) Film (1) RC loď (1)

Úprava názvu

Myslím si, že změna názvu z "pravidelný občasník" na "občasný pravidelník" bude sedět více.

pondělí 23. června 2014

První let

Tak v sobotu jsme se odhodlali a vyrazili na pole. Je pěkně rozdělený na trávu a obilí. Obilí je super na start a tráva na přistání. Sebral jsem odvahu, uchopil Rookie, dal plyn a hodil směr pole. No a bum. Tak málo hozený. Seberu hodím víc a bum. Ještě, že jsem to házel do pole, protože to padalo, jako do peřin. No jsem prostě od Swifta zvyklý, že hodím a šplhá kolmo vzhůru. Třetí pokus a Rookie už letí. Asi i moc foukalo, protože proti větru jsem to musel hnát pomalu na plný plyn. Uvidíme jak to půjde na tříčlánek a menší vrtuli. Jsem z něj příjemně překvapený, jak je to hodný a stabilní. Večer jsem měl ještě roupy a půjčil jsem si Alfu. No s novou vysílačkou je to úplně jiný letadlo. Dá se s tím lítat a i mě to bavilo. Asi ji možná i začnu mít rád.
Systém učitel žák je naprosto super. Jenom dvakrát jsem do toho musel trošku hrábnout, ale je to úžasný. Zatáčka je moc ostrá, nebo moc stoupá a ztrácí rychlost, tak mu nevyřadím vysílačku, ale jenom upravím let. No jsem nadšený.
Byl to vlastně, v podstatě, jeho první let a měl z toho taky radost. Já tedy taky, protože jsem to nerozbil, uf. Podařilo se nám letadla dostat dolů ve stejném tvaru i počtu částí, jako když vzlétalo.

Žádné komentáře:

Okomentovat