Štítky

Běhání (64) Život (60) Povídka (22) RC létání (22) Korsika (18) PC hry (17) Geocaching (11) Humor (9) Kultura (7) 312 GTCup (5) Kolo (5) Úvaha (5) Endomondo (3) DCS (1) Deskové hry (1) Elite dangerous (1) Film (1) RC loď (1)

Úprava názvu

Myslím si, že změna názvu z "pravidelný občasník" na "občasný pravidelník" bude sedět více.

neděle 15. června 2014

Osvětlení modelu

Tak jsem se konečně dokopal k tomu, abych si vyrobil osvětlení na moje letadlo Swift II. Teď se už otepluje a hlavně se k večeru většinou uklidní vítr. Vadilo mi, že je ještě docela vidět, ale při létání už nastává problém, hlavně při nižších letech když mám za modelem tmavé pozadí. Tak jsem si zkušebně již před nějakou dobou koupil LED pásky. Koupil jsem nejkratší možné a to je pásek se třemi diodami. Měli zrovna jenom zalité v takové gumě, kterou jsem stejně sloupnul, takže jsem platil asi něco navíc a zbytečně. Mám červenou a zelenou na boky, modrou dolů a dvakrát bílé dopředu. V sobotu jsem to na chatě dodělal, za pomoci Lukáše, a navečer vyzkoušel. Je to skvělé a jsem rád, že jsem to udělal. Hlavně proto, jak jsem psal úvodem, že večer bývá čas, klid a klidnější vítr. Zatím mám zapínání osvětlení natvrdo, přes balanční konektor baterky. Lukáš už podle jednoho návodu pracuje na zapínání pomocí elektroniky serva. Použil jsem na to moje špatné servo. Mělo špatnou mechaniku, elektronika byla v pohodě a jsem rád, že jsem to nevyhodil. Takže brzy budu mít takovou frajeřinku, že cvaknu páčkou a model se rozsvítí. Možná si pak budu vymýšlet, aby ještě blikala antikolizní světla atd.



Žádné komentáře:

Okomentovat