Štítky

Běhání (64) Život (60) Povídka (22) RC létání (22) Korsika (18) PC hry (17) Geocaching (11) Humor (9) Kultura (7) 312 GTCup (5) Kolo (5) Úvaha (5) Endomondo (3) DCS (1) Deskové hry (1) Elite dangerous (1) Film (1) RC loď (1)

Úprava názvu

Myslím si, že změna názvu z "pravidelný občasník" na "občasný pravidelník" bude sedět více.

čtvrtek 19. června 2014

Pokus o přestavbu loďky

Nedávno jsem byl u rodičů a při prohlídce půdy jsem našel poklady. Pamatoval jsem si, že jako malej jsem "stavěl" loďku. Ona byla plastová, žádná dřevěná a jednalo se jenom o slepení, ale vůbec jsem si nepamatoval, že máme loď, která se ovládala pomocí takovýho balonku a dlouhé hadičky, kterou se řídilo kormidlo. Nevím jestli jsme to vůbec někdy provozovali. Od táty jsem se dozvěděl, že nám ji někdo přivezl z NDR. Starší vědí. No a protože máme jednu plonkovou vysílačku ze setu, tak nás napadlo, že ji předěláme na RC model. První pokusy již probíhají. Dneska jsem objednali nějaký věci a budeme čekat až dorazí. Až to dáme dohromady a pustíme na vodu, tak budeme doufat, že nám to nesežerou Vágnerovy ryby co nasadí do rybníka, nebo že nás nebudou honit rybáři s prutama. Fotky jsou hrozný kvality.

Žádné komentáře:

Okomentovat