Štítky

Běhání (64) Život (60) Povídka (22) RC létání (22) Korsika (18) PC hry (17) Geocaching (11) Humor (9) Kultura (7) 312 GTCup (5) Kolo (5) Úvaha (5) Endomondo (3) DCS (1) Deskové hry (1) Elite dangerous (1) Film (1) RC loď (1)

Úprava názvu

Myslím si, že změna názvu z "pravidelný občasník" na "občasný pravidelník" bude sedět více.

úterý 10. června 2014

Havárka

Tak jsem byl o víkendu zase zalétat s mojím bublinovým letadlem. Je to delta křídlo Swift II, ale to je jedno. Lítal jsem si nad polem, když jsem byl na návštěvě u rodičů. Měl jsem na něm svojí první kamerku za pár korun. Lítal jsem si okolo a pak mě napadlo, že natočím co největší okolí. Vylítnul jsem výš a lítal dokolečka. No a zalítnul jsem za strom a jelikož nejsem moc zkušený pilot, tak jsem letadlo ztratil z dohledu. Vysílačka ukazovala necelých pět minut. To jsem toho tedy natočil. No díky nový vysílačce a osvícení jsem si koupil pípák do letadla, který se aktivuje vysílačkou, jsem ho do půl hodiny našel.Pecka to byla asi pěkná, protože jsem urval motor s celým ložem a čumák byl taky pochroumaný. Zaplať pánbů za tlačný motor :). Měl jsem rozporuplný pocity. Naštvání z toho, jak jsem zbytečně riskoval a rozbil letadlo. Pozitivní pocit jsem z toho, že jsem ho našel. Po chvíli pozitivní pocity převážily a na opravu jsem se začal i těšit. Kdybych ho nenašel tak by mi bylo nejvíc líto elektroniky.
No letadlo je už slepený (já blbec jsem si to ani nevyfotil) a i zalétnutý. Brzy nasadím kameru a budu "filmovat".

Žádné komentáře:

Okomentovat