Štítky

Běhání (64) Život (60) Povídka (22) RC létání (22) Korsika (18) PC hry (17) Geocaching (11) Humor (9) Kultura (7) 312 GTCup (5) Kolo (5) Úvaha (5) Endomondo (3) DCS (1) Deskové hry (1) Elite dangerous (1) Film (1) RC loď (1)

Úprava názvu

Myslím si, že změna názvu z "pravidelný občasník" na "občasný pravidelník" bude sedět více.

pondělí 26. října 2015

Místo zločinu Plzeň - 2.díl

První díl jsem neviděl, "podařilo" se mi vidět jenom druhý. Takže hodnotím šestidílný seriál podle jednoho zhlédnutého dílu. Jo není to fér. Ale víc dílů asi stejně neuvidím, nemám na to sílu.
Co mě to sakra napadlo hodnotit seriál. Asi jsem dneska neměl správnou náladu či co. Dneska jsem měl pocit asi jako velmi známá Mirka Spáčilová. Co to jako sakra mělo být.
Herci tam jsou dobří. Nebo jinak, já je mám rád. Ale ty výkony? Herci vedlejších rolí byli uvěřitelnější, plastičtější. Hrál tam např. i Václav Veselý (kutnohoráci znají) a ten byl také lepší než mě známí herci.
Nevím co se panu Hřebejkovi stalo, že vytvořil toto. Měl jsem pocit, že tam herci jen tak chodí, v ruce mají papír, z kterého čtou svojí roli a postupně si ten papír předávají. Akorát že ten papír není vidět. 
Příklad. Dvě herečky šly vedle sebe. Policistka a studentka. Šly vedle sebe a vedly dialog. Ale - nevím jak to popsat, byly to pro mě dva monology, které na sebe náhodou navazovaly. Každá byla ve svojí bublině. Žádné emoce - nic. Nejsem herec, ale takhle si představuju první čtené zkoušky. Čtou se jenom texty a emoce a reakce na sebe tam nejsou. 
No prostě děs. Výběr herců dobrý, ale asi nebyl čas si to pořádně nazkoušet. Prostě to nechápu. Nejspíš mě Česká televize svoji tvorbou moc namlsala. Tohle se třeba k Labyrintu ani nepřiblížilo.
No stačilo. Jenom na závěr opakuju, hodnotím to po zhlédnutí jednoho dílu (druhého) a pro mě asi posledního.
Příště snad u něčeho pozitivnějšího a veselejšího.

Žádné komentáře:

Okomentovat