Štítky

Běhání (64) Život (60) Povídka (22) RC létání (22) Korsika (18) PC hry (17) Geocaching (11) Humor (9) Kultura (7) 312 GTCup (5) Kolo (5) Úvaha (5) Endomondo (3) DCS (1) Deskové hry (1) Elite dangerous (1) Film (1) RC loď (1)

Úprava názvu

Myslím si, že změna názvu z "pravidelný občasník" na "občasný pravidelník" bude sedět více.

středa 7. října 2015

Balík do ruky

Dnes jenom krátce. Snad.

Tak jsem se konečně odhodlal a pořídil si novou kameru. Moje stará s rozlišením maximálně 720 je již překonána. Ony dnešní kamery se stejným rozlišením možná ukazují lépe, ale já jsem byl rozhodnut. Pořídím si kameru Mobius. Moje hlavní využití je na natáčení RC modelů a také filmování z jejich paluby. No a pro tento účel má Mobius skvělý tvar, lepší než třeba GoPro.Ale hlavním důvodem pro mě byla cena, protože ta je oproti GoPro úplně jinde. Je nižší a to o dost.
No ale toto není článek o kameře ale o poště. Předem upozorňuji, že kopu do něčeho o čem jsem si nic nepřečetl a očekával jsem službu pouze podle názvu a prostě podle toho jak to na mě působilo.
Na Rcmánii jsem v sekci prodej objevil kameru Mobius a dokonce i s objektivem "typ A" tj. s tím který jsem chtěl. S majitelem jsme si vyměnili pár zpráv a já jsem se
rozhodl pro koupi. Jelikož jsem nedočkavý a majitel byl vstřícný, tak mi ji poslal přes Českou poštu a službu "Balík do ruky", že je to nějaká lepší služba. Večer jsme to dohodli a on mi ji druhý den poslal. Mě poslal sledovací číslo, nebo jak se tomu říká.
V sobotu v 9:53 dopoledne SMS:
"Dobry den, prevzali jsem do prepravy balik DR............... O terminu jeho doruceni Vas budeme informovat."
Super. Těším se na doručení. Už abych ji mohl zkoušet. V pondělí ráno v 8:33 další SMS:
"Dobry de, dnes Vam budeme dorucovat zasilku DR................, dobirkou na adresu ........"
Bylo tam psáno že mi to doručují domů. To bylo v pořádku, protože adresu domů jsem jako doručovací uvedl, takže je to samozřejmé a tak jsem ihned napsal, že bych prosil o dodání na jinou adresu. Ale asi je to automat a tak mi nikdo neodpověděl.
Vysvětlím mou reakci. Reagoval jsem tak, protože od PPL a Geis jsem zvyklý na to, že mi řidič zavolá a řekne mi, kdy to doručí. Když mi nevyhovuje místo nebo čas, tak se domluvíme na jiném čase a místě předání. Ještě se mi nestalo, že bychom se nedohodli.
No ale u pošty a u její služby "Balík do ruky" jsem narazil. Nějak jsem tu službu nepochopil a jak jsem již psal, tak kopu do něčeho o čem jsem si nepřečetl. Ale po zkušenostech s jinými dopravci jsem prostě čekal telefon od řidiče atd.
No nic. V 15:19 jsem dostal akorát SMS:
"Dobry den, avizovany balik DR.............. nemohl byt doručen na adresu ......... Balik byl ulozen, posta Kutna Hora atd. Podrobnosti na www.ceskaposta.cz".
Jo a ještě jsem vlastně zapomněl uvést, že jsem mezitím volal na poštu a snažil se aktivně spojit s tím autem, které rozváží balíky. Nepodařilo se mi to. Takže ze služby "Balík do ruky" se stala jejich další služba "Balík na poštu". Nějak jsem tedy si nevšiml změny v doručování oproti minulosti. Název se změnil, to zas jo. Zase jsem musel jít na poštu, zase si vzít lístek a zase si vystát frontu.
Tolik moje zkušenost se službou České pošty "Balík do ruky". Příště využiji jiného dopravce - opět.
No rozepsal jsem se víc než jsem původně chtěl a to jsem se i brzdil.
Tak zas jindy, třeba o něčem jiném.

Žádné komentáře:

Okomentovat