Štítky

Běhání (64) Život (60) Povídka (22) RC létání (22) Korsika (18) PC hry (17) Geocaching (11) Humor (9) Kultura (7) 312 GTCup (5) Kolo (5) Úvaha (5) Endomondo (3) DCS (1) Deskové hry (1) Elite dangerous (1) Film (1) RC loď (1)

Úprava názvu

Myslím si, že změna názvu z "pravidelný občasník" na "občasný pravidelník" bude sedět více.

středa 21. října 2015

312 GTCup - Brno


Trénink jsem měl stejný jako minule. Žádný. Ale pár výmluv bych měl:

  • noční orientační běh po Kutné Hoře
  • oslava narozenin
  • návštěva
  • a návštěva
K volantu jsem se dostal asi deset minut před začátkem kvalifikace.

Kvalifikace

V Brně pršelo a teplota byla snad 31 °C což mě překvapilo. Ne tedy ten déšť, ale ta teplota. Pod jedním videem na youtube jsem si našel nastavení pro moje BMW a pro Brněnský okruh. Nastavil jsem to a vyrazil na trať. Zadní část mého vozu ale nechtěla být zadní částí a každou chvíli se hrnula kupředu. A to bylo na nových gumách. Co by se dělo s autem na sjetých si ani nepředstavuju. Zeptal jsem se na radu svého bývalého stájového kolegy. Proč bývalého vysvětlím později. Jeho rada zněla: "...neměl jsem čas, jedu na default..." Ok. Dávám defaultní nastavení a vyrážím. Jo vlastně ještě to vysvětlení.
Bývalý není proto, protože bysme se pohádali a rozešli se ve zlém nebo něco takového. Jury (čti žiry) a pořadatel šampionátu se tak rozhodli. A to na základě faktu, že před zahájením šampionátu byly utvořeny pouze dva týmy a ostatní jezdci byli samostatně. Takže vytvořené týmy byly rozpuštěny a všichni jedou pouze jako jednotlivci. Takže je pořadí jednotlivců a pohár konstruktérů.
Tak jsem vyrazil na trať a auto oproti předešlému nastavení sedělo jak přibité. Po pár kolech jsem měl pořád poslední čas, ale zlepšoval jsem se. Možná to bylo také tím, že se mi Brněnský okruh hrozně líbil. Příjemná trať.
Během kvalifikace měl Cherry technické potíže s hardwarem. Po ukončení kvalifikace se něco přihodilo i HAMYmu a tak se odpojil. Jelikož ale byla již kvalifikace ukončena, tak se k nám nemohl připojit. Prostě je to tak udělané. Tak jsme se usnesli, že se závod pustí znovu a objedeme kolo ve vláčku a cílovou pásku přejedeme v pořadí, které jsme měli v kvalifikaci. Jinak to udělat nešlo. Pro mě to byla příjemná změna a HAMY říkal, že jsme mu udělali radost.
Při novém spuštění se zapomnělo dát heslo a tak se nám tam nacpali dva cizinci, s kterýma si asi nikdo nechtěl hrát. Cherry jim s klidem, jemu vlastním (úplně jsem ho viděl jak sedí v lotosovém květu a klid a moudrost z něj přímo sálá), vysvětlil, že my si s nima taky hrát nechceme. Ještě, že nemohli slyšet to, co jim říkal.
Jak jsem tak spořádaně stáli před cílovou páskou, tak jeden z citinců přilítnul a sejmul RTL. Auto měl poškozené, ale kvalifikační kolo se mu objet podařilo .

Závod

Start. Za auty se zvedl oblak vodní tříště a my jsme vyrazili. Po pár zatáčkách Cherry hlásil , že mu auto vůbec nedrží na silnici. Rozpálený do ruda chrlil jedno šťavnaté slovo za druhým, úplný budhista. Schytali to tvůrci hry, mechanici i celé národy. Po zajetí do boxů zjistil, že má obuté slicky, které tedy nejsou moc vhodné do deště. Aspoň vím, kde jsou ty mechanici, které jsem po minulém závodě vyhodil. Jsou v boxech u Cherryho. Mě to ty ho.ada a kre.éni udělali přesně stejně.  No, takže Cherry měl po závodě.
Startovní pole se kouskovalo, ale já měl za sebou RTL a před sebou Lazyho. Nevím jestli jsem blbě přejel čáru při té nové kvalifikaci a startoval jsem z předposledního místa, nebo jsem lépe odstartoval.
Chvíli se mi dařilo dýchat Lazymu na záda a poprvé jsem si závod užíval. Pak se mi postupně vzdaloval a RTL se blížil. Po nějaké době jsem udělal chybu a byl jsem předjetý. Pak jsem se za ním držel a měl jsem i možnost několikrát zaútočit a pokusit se ho předjet. Aspoň mi to tak přišlo. Jelikož jsem ale jezdil vždy sám, tak jsem byl nastalou situací překvapený a radši jsem pokaždé přibrzdil. Nechtěl jsem ho sestřelit z tratě. Ke konci závodu mi už začali nadávat z boxů, jelikož se moje časy pořád zhoršovaly. Co by chtěli. Ukazatel stavu pneumatik se neustále snižoval. Potom RTL mi zmizel v dáli, protože jsem si po jedné zatáčce udělal výlet do oranice. To jsem měl za to, že jsem koukal víc na mapu, jestli už mě nedojíždí čelo závodu, než na trať před sebou. Touhle dobou mě totiž po předchozích zkušenostech, měli předjíždět aspoň podruhé.
Ukazatel levé přední pneumatiky byl na nule a z pravé toho moc nezbývalo. Jelo se mi ale dobře, protože mě baví jezdit rallye o hodně víc než tento druh závodů a v této fázi závodu jsem neustále vyrovnával smyk.
Čelo závodu mě ale přece jen předjelo. Ovšem stalo se to až dvě kola před cílem. Pro mě velký úspěch. Bylo to tím, že jsem za celý závod neudělal výraznější botu a také tím, že trať byla delší než minule.Předjela mě jenom vedoucí čtveřice a ne několikrát celé startovní pole jako minule.
Skončil jsem na krásném sedmém místě se ziskem šesti bodů. Minule jsem měl bod pouze jeden. Za mnou skončil RTL a Cherry. Cherry měl výše zmíněné problémy s pneumatikama. Co se stalo RTL nevím.
Příště se jede v Dubai a tak tam asi pršet nebude.

Výsledky

  1. Ofce
  2. Steev
  3. Hamy
  4. Bubak
  5. CharleeSkywalker
  6. Lazy
  7. Forrest
  8. RTL
  9. Cherry (dnf)

Žádné komentáře:

Okomentovat