Štítky

Běhání (64) Život (60) Povídka (22) RC létání (22) Korsika (18) PC hry (17) Geocaching (11) Humor (9) Kultura (7) 312 GTCup (5) Kolo (5) Úvaha (5) Endomondo (3) DCS (1) Deskové hry (1) Elite dangerous (1) Film (1) RC loď (1)

Úprava názvu

Myslím si, že změna názvu z "pravidelný občasník" na "občasný pravidelník" bude sedět více.

pondělí 22. srpna 2016

Žijeme v bezovém období?

Honila mě mlsná, jak se tak hezky říká, a mě se nepodařilo utéct. Dohonila mě zrovna u ledničky. Když jsem se ní koukal, tak zaútočila. Měla to snadné, protože výběr, s čím na mě zaútočí, měla veliký. Rukou jsem šmátral vevnitř a nemohl jsi si vybrat.A pak najednou koukám, že už jsem si něco vybral. Asi taky znáte ten pocit. Něco děláte a blik, něco se stane a ani nevíte jak. Já jsem najedou koukal, že v ruce držím Lipánek. "No super." řekl jsem si, "ten jsem neměl ani nepamatuji."
Pohodlně jsem se usadil, otevřel ho a připravil lžičku. První pohled byl zklamáním. Pod víčky byly ještě dobré dva centimetry místa. To asi v zájmu udržení ne zrovna nízké ceny.
Vzal jsem lžičku, nabral a ochutnal. Kdyby se na mě někdo podíval, tak by viděl jak se mi tvář roztáhla do blaženého úsměvu.Vrátil jsem se do dětství. Tohle sice mělo kakaovo-
banánovou příchuť, ale já jsem si připadal, jako když jím Pribináčka. Moc dobré. Po dojedení jsem se podíval na obal a napadl mě námět na tento příspěvek. V srdíčku jsem si přečetl "Bez želatiny". Tak ona je špatná už i želatina? Pokračoval jsem ve studiu obalu. Dále tam bylo "bez umělých sladidel" a opět "bez želatiny a dusíku". Super není tam dusík.
A tak mě napadlo, že máme dobu bezovou. Přijde mi, že se píše co všechno výrobky neobsahují. Když se tak zamyslím, tak se teď výrobci chlubí co tam všechno nedali. Tak například:

  • bez lepku
  • bez přidaných barviv
  • bez fosfátů
  • bez cukru
  • bez umělých sladidel
  • bez konzervantů
  • bez chlóru
  • atd.
Na jedněch rybách jsem dokonce ke svému údivu četl "bez přidané vody" nebo tak nějak.
Ale abych zas tolik výrobcům nekřivdil, tak někteří píší co tam dali. Nevím jestli vybočují z řady naschvál, nebo si jenom té změny nevšimli. To máte:
  • s aditivy
  • s kousky ovoce
  • s umělým sladidlem
Takže co myslíte, nastává doba bezová?

Žádné komentáře:

Okomentovat