Štítky

Běhání (64) Život (60) Povídka (22) RC létání (22) Korsika (18) PC hry (17) Geocaching (11) Humor (9) Kultura (7) 312 GTCup (5) Kolo (5) Úvaha (5) Endomondo (3) DCS (1) Deskové hry (1) Elite dangerous (1) Film (1) RC loď (1)

Úprava názvu

Myslím si, že změna názvu z "pravidelný občasník" na "občasný pravidelník" bude sedět více.

pondělí 8. srpna 2016

Natruc 2016

Rok utekl jako voda a festival Natruc byl opět zde. Letos se konal v sobotu 06.08.2016 opět na kolínském ostrově. Vše se odehrávalo na třech pódiích. Opět jako loni jsme si každý něco vybrali, ale letos jsme měli více společných kapel.
Já jsem se od loňska těšil na Fast Food Orchestra a musím říct, že mě opět nezklamali. Opět jsem se skvěle pobavil. Dále jsem se byl podíval na Vladimíra Mišíka & Etc.Chytil jsem jenom dvě písničky, ale i ty mě potěšily, hlavně ta instrumentální. Ta jim šla pěkně od ruky.
Ještě pře Fast Food Orchestra hrála kapela Pipes and Pints. Jak jsem se díky oficiální aplikaci dozvěděl, tak je to pražská skupina s americkým zpěvákem. Je to punková kapela a hrají i na dudy. Zvláštní a pěkná kombinace.

Hrozně jsem se po loňsku těšil na Kolínský Big Band. Pořád nevím jak se k tomu mám vyjádřit. Byl jsem zklamán ALE... Letos s nimi zpíval Michal Malátný a tak jsem očekával to co loni, že bude zpívat písničky od Chinasky. Nestalo se a zpíval ještě s dvěma sólisty swing. Takže asi takhle. Z pohledu toho co jsem očekával, tak mě to zklamalo, ale když si odmyslím představy, tak to bylo naprosto skvělý a moc se mi to líbilo. A abych nelhal, tak nakonec i dvě písničky od nich zazpíval.
Potom jsem chytil pár písniček od Pekaře co znám a musel jsem na chvíli opustit areál. Po návratu jsem si šel poslechnout skupinu Sek jsi bombónky. Další pohodovka. Střídal jsem je s Basox Crew a to byl dobrý odvaz.
Dále jsem se těšil na Dana Bártu. Jak já říkám, tak má svůj svět, ale díky některým písním se mi snad daří do něj proniknout. Byl to prostě dotek jiného světa.
Pak následovali Mandrage. Ty jsem si jenom poslechl, protože o ně byl takový zájem, že se mi tam do toho davu nechtělo. Takže jsem je poslouchal v klidu na dece. Kluci měli ale smůlu s elektřinou. Asi třikrát jim vypadla a lidé začali pískat a byli docela netrpělivý.Čas taky už docela pokročil a tak se někteří diváci stihli seznámit s alkoholem blíže.
Nakonec jsme se přemístili na "naši domovskou" kapelu Rybičky 48. Kuba Ryba slavil zrovna narozeniny, ale na jejich výkonu jsem to nepoznal. Shodli jsme se na tom, že se kluci hodně zlepšili, nejenom hudebně, prostě vypadali profesionálněji.
Po této kapele jsme se odebrali domů. Festival se opět vydařil a těším se na další, kulatý ročník.
Moje foto z akce.

Žádné komentáře:

Okomentovat