Štítky

Běhání (64) Život (60) Povídka (22) RC létání (22) Korsika (18) PC hry (17) Geocaching (11) Humor (9) Kultura (7) 312 GTCup (5) Kolo (5) Úvaha (5) Endomondo (3) DCS (1) Deskové hry (1) Elite dangerous (1) Film (1) RC loď (1)

Úprava názvu

Myslím si, že změna názvu z "pravidelný občasník" na "občasný pravidelník" bude sedět více.

středa 3. srpna 2016

Žijeme v Matrixu?

Někdy totiž mám takový neodbytný pocit, že tomu tak je. Co mě to teď naposledy připomnělo? Jízda autem.
Jedu si takhle autem a vidím před sebou auto. To se stává, že když jedete po silnici, že? Takže nic zvláštního až do té doby než jsem ho dojel. Teď se možná budou chvílemi ztrácet ti, co jim počítače nic moc neříkají. Omlouvám se.
Takže jsem jel za ním a najednou mi přišlo, že jsem v počítačové hře. Nevypadalo to jako kdy to auto řídí špatný řidič, ale že tam sedí hráč, který má špatné internetové připojení. Prostě lagoval. Jel rychleji a pak zas zpomalil, ale tak zvláštním způsobem, že jsem to ještě neviděl. No a pak se mu za jednou vesnicí obnovilo spojení a jel už úplně normálně.
Další zážitek jsem neměl sám. Ten je už staršího data. Byli jsme v Maďarsku a při večerní procházce jsme viděli kočku. Jo - jako v Matrixu. Akorát tady nešla dvakrát za sebou ta samá. Tady bylo zvláštního, něco úplně jiného. Ta zvláštnost byl její pohyb. Šla strašně strojově. Na tom jsme se shodli. To bylo to nejvhodnější slovo. Prostě mechanicky, nebo strojově přesně. Zvláštní.
A dám Vám na zamyšlení další věc. Co třeba takové: "Když si budeš něco hodně přát, tak se ti to vyplní." Mě to docela funguje. Není to jenom to, že dokážeme přizpůsobit program svým potřebám?! Na něco se tak usilovně soustředíme, že se to stane.
Další mě napadá. "Věř a víra tvá tě uzdraví." Mě to na Matrix opět pasuje. Vždyť tam se tvrdilo, že Matrix se ovlivňuje myšlenkami, soustředěním. Je to jenom pocit v mozku. Kdo byl v Matrixu a třeba ho srazilo auto, tak umřel i v reálu. Protože tam jenom pár lidí vědělo, že jsou v Matrixu. A jedině Neo to pak dokázal ovládat, ale to jsme jinde.
Nebo ještě jedno. Říká se, že se stejné duše neustále motají kolem sebe. Reinkarnují se, přitahují se.
Někteří lidé mají pocit, že někoho znají i když ho určitě vidí poprvé. To mohou být "vzpomínky" na reálný svět. Je to prostě proto, že ve skutečnosti leží vedle sebe. Prostě to tak může být. Kdo zná např. Červeného trpaslíka, tak tam se tím také zabývali. Tak to bude pro dnešek vše. Toto bylo mé hluboké zamyšlení.

Žádné komentáře:

Okomentovat