Štítky

Běhání (64) Život (60) Povídka (22) RC létání (22) Korsika (18) PC hry (17) Geocaching (11) Humor (9) Kultura (7) 312 GTCup (5) Kolo (5) Úvaha (5) Endomondo (3) DCS (1) Deskové hry (1) Elite dangerous (1) Film (1) RC loď (1)

Úprava názvu

Myslím si, že změna názvu z "pravidelný občasník" na "občasný pravidelník" bude sedět více.

pondělí 7. března 2016

Ohnivý kuře

Včera jsem v televizi shlédnul nový seriál televize Prima "Ohnivý kuře." Ten název mi tedy moc přes klávesnici nejde. Proč ohnivý sakra? Co je špatného na slovu ohnivé. Zdá se mi, že ta kultura nějak klesá, ale to by bylo asi na samostatný článek. Já tedy ale mám co křičet. Sám se s češtinou peru, ale vědomě ji neprzním. Prostě to nevidím. Ten kdo mě občas čte to už dávno poznal. Podle mě jsou mými největšími soupeři tito:

  • mě a mně
  • -ovi a ovy, to jsou dost tuzí protivníci
  • čárky ve větě - ty dávám někdy podle pocitu, no a někdy jsem holt bez citu
No ale to jsme už zase jinde. Udržet děj je někdy problém. No, spíš tedy většinou.

Láďa

Kdyby se mi někdy chtělo psát a nevěděl bych co, tak bych si dal jeden fenomém. A tím není nikdo menší než pan Ladislav (asi) Hruška, známější pod svým alias Láďa Hruška. Když chci posílit své nervy a podivit se, tak si ho na chvíli dám. Jak říkám, článek by to byl jak vyšitý. Upozorňuji předem, úspěch mu nezávidím, pouze se divím tomu zájmu o něj. To by bylo i silné téma na práci do školy. Bakalářská práce jak víno. No ale pryč už od něj, kluka jednoho ušatýho.

Kuře

Náhodou jsem u toho v neděli zakotvil a zůstal až do konce. Neviděl jsem to od začátku, ale říkám to rovnou, líbilo se mi to. Asi jsem cílová skupina. Možná je to i tím, že od všech pořadů nečekám stejný zážitek. K tomuto jsem přistupoval jako k pořadu, který mě má pobavit. Nechtěl jsem po něm hluboké zamyšlení ani poselství lidstvu. Jeno se pobavit. A to se mu u mě povedlo. Bavil jsem se hezky. Na ČSFD to asi dostane na pozadí, ale mě to fakt bavilo. 
Můžete si udělat obrázek o mém vkusu. Líbil se mi totiž i Comeback a dál např. Čtvrtá hvězda. Na první díl Čtvrté hvězdy jsem tehdy koukal jako blázen, co že mi to ta ČT vysílá. Ale pak jsem asi pochopil záměr autorů a hltal každý díl. Myslím, že je dobře, že nechtějí točit pokračování a díky tomu nemohou zkazit to, co se jim podle mě povedlo. Bylo to prostě zjevení, něco úplně jiného.
Takže kuře se mi líbilo a budu se snažit, aby mi další díly neutekly. Na vypnutí mozku a pobavení je to pro mě jako dělané.

PS: Asi si budu do šuplíčku postupně psát o Láďovi. Hergot to je téma jak hrom.

PS2: Když jsem viděl logo nového seriálu tak mi to hned připomnělo logo programu Blender. No nemám pravdu?

Žádné komentáře:

Okomentovat