Štítky

Běhání (64) Život (60) Povídka (22) RC létání (22) Korsika (18) PC hry (17) Geocaching (11) Humor (9) Kultura (7) 312 GTCup (5) Kolo (5) Úvaha (5) Endomondo (3) DCS (1) Deskové hry (1) Elite dangerous (1) Film (1) RC loď (1)

Úprava názvu

Myslím si, že změna názvu z "pravidelný občasník" na "občasný pravidelník" bude sedět více.

čtvrtek 10. března 2016

Plavání - zážitky

Chodím teď plavat a tak se aspoň trochu hýbu. Konečně. V Kolíně je teplejší voda než u nás a prostě se mi tam líbí. No a protože tam chodí samozřejmě lidé, tak se občas dostavují nějaké zajímavé zážitky. Alespoň tedy pro mě. Ty poslední souvisí většinou s udělanými (tlustými) lidmi. Děvčata totiž neříkají, že je někdo tlustý, ale že se spravil. Z logiky věci tedy vyplývá, že když se něco spravilo, muselo to před tím být rozbité. Takže je na tom vlastně lépe. Takže dnes to bude o spravených lidech.

Příhoda první.

To si zase takhle jednou blbnu ve vlnobití. Snažím se synchronizovat své pohyby s frekvencí vln. Snažím se nepít moc vody a neomlátit se o stěny. Tak si tam tak dovádím jak malej Jarda a koukám jak se bazén postupně plní lidmi. Taky přišli řádit.
Připlouvá otec s dcerou:
On: "Tak pojď. Zařádíme si."
Ona: "Já se bojím."
On: "Neboj. Budu u tebe."
Ona: "Tak jo. A kam mám jít?"
On: "Támhle do toho rohu."
Trošičku jsem se začal topit, protože jsem se musel smát. Bedlivě jsem sledoval, kam půjdou. Ten bazén je totiž kulatý.

Příhoda druhá

To si zase jindy takhle ležím v bazénu. Koukám kolem, kde co lítá a najednou si všimnu toho, že ti co sedí proti mě, něco sledují. Následoval jsem směr jejich nechápavých pohledů. A spatřil jsem to, na co tak koukali.
Do prostoru bazénu přišla nahá paní. Než mi někdo začne závidět, že jsem si mohl alespoň vypláchnout oko, tak to upřesním. Nebyla to žádná mladá dívka. Paní byla v důchodovém věku - a bylo v něm už dlouho. Takže nechci být na ní ošklivý, ale oko jsem si tedy mohl vypláchnout, ale maximálně tak borovou vodou.
Líbilo se mi, jak nakráčela ze sprch v rouše Evině a v klidu se rozhlížela. Asi hledala dědu. Než se někdo, nebo plavčíci na něco zmohli, tak se otočila a elegantně odplula zpět. Myslím si, že si to ani neuvědomila.

Příhoda třetí

Jiný den, stejný bazén. V bazénu nacpáno tak, že s pomalu nedalo plavat. Někteří ani neplavali a jenom chodili a povídali si. Prosím pěkně - ale uprostřed bazénu. No dobře, nestáli v přesném středu. Jenom tedy ale nechápu, proč nebyli na kraji bazénu, nebo proč nešli do úplně jiného, neplaveckého bazénu.
Tak se tak prodírám lidmi a snažím se něco uplavat. Koukám, jak se proti mě řítí pán a usilovně mlátí do vody ve stylu, který by se dal nazvat i kraulem. Uhýbám a statečně si razím cestu vpřed stylem prsa. Plavu si dál a za mnou slyším zesilující zvuk. Otočím se a vidím, že mě kraulující pán mě předjíždí. V tu chvíli jsem nebyl rád, že mám plavecké brýle. Opět se topím.
Víte určitě jak vypadá ledovec, že? Nad hladinou má asi 10% svého objemu a pod ní je zbývajících 90%. Ten pán to měl velmi podobně. Podíval jsem se pod hladinu znovu a náhle jsem sledoval dokument od National Geographic o životě hrochů. Vypadalo to podobně jako na obrázku níže. Ale zase musím uznat to, že na to jak vypadal, plaval rychle. Podezřívám ho z toho, že si chodí dělat do bazénu srandu z lidí a že to byl jenom oblek, třeba jako v Tootsie.

Tak a to je dnes vše. Až  zase nastřádám další zážitky tak se ozvu.
A na závěr moje teď časté PS.

PS: Dostala se ke mě zpráva, že nějak zlobí zasílání informací o nových článcích. To mě na jednu stranu potěšilo, protože to znamená, že to někdo i pravidelně čte.
Takže kdyby měl někdo pocit, že mu dlouho nic nepřišlo, tak to může mít dva důvody. Nic jsem nenapsal, nebo to opravdu nefunguje. V tom případě zadejte do Vašeho prohlížeče adresu tohoto blogu http://jentak71.blogspot.cz/ Nebo klikněte na tento odkaz a potom si tuto stránku uložte.

Žádné komentáře:

Okomentovat