Štítky

Běhání (64) Život (60) Povídka (22) RC létání (22) Korsika (18) PC hry (17) Geocaching (11) Humor (9) Kultura (7) 312 GTCup (5) Kolo (5) Úvaha (5) Endomondo (3) DCS (1) Deskové hry (1) Elite dangerous (1) Film (1) RC loď (1)

Úprava názvu

Myslím si, že změna názvu z "pravidelný občasník" na "občasný pravidelník" bude sedět více.

čtvrtek 17. března 2016

Kutnohorské menhiry - RC létání

Dneska se udělalo krásně a i mě to vytáhlo ven. Cestou domů z práce jsem dostal nápad - půjdu si zas zalétat. Jakmile jsem dorazil domů, tak jsem vyndal nabíječku a dal hned nabíjet baterky do letadla. Potom ještě mobil do zásuvky a do na další nabíječku jsem dal kameru. Jsem na té elektrice docela závislý jak tak koukám.
Po nabití příslušenství jsem sundal letadlo a začal vymýšlet, jak ho přidělat na batoh. Chtěl jsem si jít zalétat k menhirům. Není to úplně blízko bydliště, ale na jízdu autem to daleko není. Prostě jsem chtěl pohodlně nést letadlo.

Vzal jsem dlouhé suché zipy a začal připevňovat letadlo k batohu. Najednou se to nějak podařilo a letadlo obstojně drželo. Takže jsem do batohu dal baterky a kameru a do kapsy mobil. Batoh jsem dal na záda a letadlo kupodivu drželo. Přeprava letadla na batohu je příjemná, akorát to bude chtít domyslet.
Vysílačku jsem dal taky do batohu, takž jsem měl volné ruce. Slunce po dlouhé době svítilo a dokonce už i hřálo. Bylo skoro bezvětří. Pomalu ideální počasí.
U menhirů bylo pár lidí. Nějaké děti, ale hlavně tam byli na procházce i pejskaři. Z těch jsem měl obavu:

  1. Nechtěl jsem jim zbytečně dráždit a nebo hlukem obtěžovat psy
  2. Nechtěl jsem, aby mi náhodou neaportovali letadlo.
Počkal jsem tedy až se vzdálili a pak teprve do vzduchu. Měl jsem zase docela přestávku, ale s otloukánkem se už většinou do vzduchu nebojím. Vzlet se povedl a já jsem zamířil vysoko. Snažil jsem se natáčet i sv. Barboru a sv. Jakuba. Ze země se ten směr špatně odhaduje. 
Po vylétání první baterie jsem přemýšlel, že bych dal kameru na stojánek a letadlem na ni nalétával. Pak jsem to zavrhl a radši jsem ještě natáčel z paluby letadla. Tohle zkusím až budou kamery dvě.
Jak začalo zapadat slunce tak se docela ochlazovalo. Překvapení, že? Je ale přece teprve březen.
Doma jsem shlédl záběry a zjistil, že kamera přestala natáčet před druhým přistáním. Asi to bude chtít začít přemýšlet nad novou baterkou o kamery. 
Jak se povedly dnešní záběry se můžete podívat na youtube. Tak se snad už začne lepšit počasí a letecká sezona může začít.

Žádné komentáře:

Okomentovat