Štítky

Běhání (64) Život (60) Povídka (22) RC létání (22) Korsika (18) PC hry (17) Geocaching (11) Humor (9) Kultura (7) 312 GTCup (5) Kolo (5) Úvaha (5) Endomondo (3) DCS (1) Deskové hry (1) Elite dangerous (1) Film (1) RC loď (1)

Úprava názvu

Myslím si, že změna názvu z "pravidelný občasník" na "občasný pravidelník" bude sedět více.

pátek 12. června 2015

Project cars - včerejší test

Úvod

Na včerejší den byl naplánován test závodu neboli chování hry při účasti více hráčů. Sešlo se nás, hmmm počkat počítám. Adrod, HeRa, Steev, hmmm, hmm, hmmm jó a vlastně Cherry. Na toho zapomenout nelze. On totiž řídí na joysticku a neustále mě předjíždí, což mě drtí. Mě tedy předjíždí všichni, ale on jede na joyi! Doufám, že se nedozvím, že někdo jede na klávesnici. To bych to asi odinstaloval. Jestli jsem to takhle správně z hlavy spočítal, tak nás bylo deset.

Stať

Volant mi hře kmital kolem středu, že se nedalo jet rovně. Takže jsem ho rozdělal, prostříkal kontaktolem (bylo doporučeno i wédéčko) a volant zatím funguje jak má. Paráda. Jezdili jsme auta kategorie GT3 a GT4. Vím kulový, co to znamená, takže to vlastně jenom oznamuju. V GT3 jsem si vybral BMW a sklidil za to posměch a opovržení. Já si vybírám jako žena, prostě se mi to auto líbí, tak s ním jedu. Závodů se jelo několik a to o čem chci psát se stalo později. Ne dýl, jak se u nás říká. 
Bylo docela teplo (doma) a tak jsem si otevřel pivko. S ubývajícím pivem mě to bavilo čím dál tím víc, ale možná jenom mě. Předjížděl jsem se několikrát s HeRou, to mě bavilo moc. Pokaždé tedy byl jeden z nás mimo trať, ale to je nepodstatný detail. 
Nejlepší včerejší moment - pro mě - byl tento. Začalo to tím, že jsem ulil start a dostal trest - průjezd boxovou uličkou. Chtěl jsem se na to vykašlat, ale nakonec jsem se rozhodl pravidla respektovat. Před koncem kola se mi povedlo pěkně vylítnout z tratě a čelně to napálit do pneumatik. Převodovka byla v háji. Šla mi tam dát jenom zpátečka. Nebo tam spíš nic jiného než neutrál a zpátečka tam dát nešlo. Sranda. Musel jsem tedy  do boxů couvat. Naštěstí jezdím poslední a ostatním trvalo, než mě dojeli. Tedy až na Cherryho, protože ten se musí pořád cpát dopředu. Proto je to taky náš velitel. No, zacouval jsem na kraj uličky do boxů a auto se mi hned rozjelo. No jo, ale dopředu. A protože jsem do boxů couval tak jsem vyjel v protisměru, že. Auto jsem neovládal, vzal to za mě AI. Auto vyjelo a proti mně se řítil Cherry. Ke srážce nakonec nedošlo, ale myslím si, že i Cherry měl díky mě hezký zážitek a procvičené srdce. Zbytek závodu dojel AI.

Závěr

Programátoři asi nepočítali s tím, že do boxů bude někdo couvat. Cherry asi nepočítal s tím, že někdo pojede v protisměru atd. Závod se mi moc líbil a fakt jsem si ho užil. 
Polystyreny ze sražených značek lítaly po trati. V cílové rovince jsem dokonce našel ležet i kolo. Já sám jsem tam taky jedno nechal a pro jistotu jsem  k němu přibalil i pružinu a haubnu (haupnu, nevím prostě ten plech nad motorem). Příště snad už budu bojovat aspoň o zadní pozice. Jezdit sám není taková zábava.
V průběhu testovacích závodů byl vydán patch. Má opravovat strategii v boxech, takže by měla být použitelná výměna pneumatik, doplnění paliva atd. No a ti šílenci to chtějí hned zařadit do závodů. To bude teprve legrace...

Žádné komentáře:

Okomentovat