Štítky

Běhání (64) Život (60) Povídka (22) RC létání (22) Korsika (18) PC hry (17) Geocaching (11) Humor (9) Kultura (7) 312 GTCup (5) Kolo (5) Úvaha (5) Endomondo (3) DCS (1) Deskové hry (1) Elite dangerous (1) Film (1) RC loď (1)

Úprava názvu

Myslím si, že změna názvu z "pravidelný občasník" na "občasný pravidelník" bude sedět více.

čtvrtek 11. června 2015

Steam - letní slevy

Výsledek obrázku pro steam
Tak je to tady. Každoroční slevové šílenství začíná. Držte si peněženky. Dejte svoje kreditní karty někomu do úschovy. Zapomeňte heslo na Paypal a jiné platební služby. Prostě rozum do hrsti. Steam jde po nás a to do 11.06 do 21.06. Jedna rada. Jestli si něco chcete něco koupit, tak si to rozmyslete. Dobře rozmyslete. Času je na to dost. Jsou slevy které trvají 24 hodin a tzv. "bleskový výprodej", který trvá hodin dvanáct. Vyplatí se počkat až bude hra ve slevě přes 70% a to věřte, že bude. Když je sleva menší tak počkejte. Vydržte to a počkejte. No a co se stane jestliže pravdu mít nebudu? Tak se stane co, no stane se to, že jste ušetřili. 

Názorný příklad jak to nedělat

Tak k tomu můžu posloužit já. Minulý týden jsem si chtěl koupit XCOM (psal jsem o tom), nepodařilo se to. Byl jsem naštvaný? Ano byl a proto jsem o tom psal. No a dnes? No copak se to stalo? Začaly slevy a mezi nimi je, světe div se, XCOM. No jo, ale ne za 7,49 ale za 5,99. Čímž mě napadá, že to bylo asi za 7,99, ale to je jedno. Teď to ale není jenom za XCOM Enemy unknown, ALE navíc jsou k tomu tři DLC, tři DLC (fakt tři), které stojí normálně dohromady 35,94. Takže reflex pojmenovaný po ruském vědci zafungoval. Akorát já jsem neslintal na rozsvícenou žárovku, ale moje reakce byla taková, že balíček je můj, jenom MŮJ. Jenom můj. Můj milášek, my precious... Ale to už jinde jsme.

Poučení

Tak to nemám. Jedině že bych sloužil jako odstrašující příklad. Tak takhle tedy prosím ne. Půl hodiny po začátku akce a já už mám jeden zářez na pažbě? Dobrá zítra si dám suchý rohlík, šunku nechám v lednici. Kecám. Máslo, uherák a měkký chleba, Jameson, nebo Tullamore. Cha chá. Jedeeem. No tak se uklidníme. Takže slevy začaly a vy se braňte lépe než já.

Žádné komentáře:

Okomentovat