Štítky

Běhání (64) Život (60) Povídka (22) RC létání (22) Korsika (18) PC hry (17) Geocaching (11) Humor (9) Kultura (7) 312 GTCup (5) Kolo (5) Úvaha (5) Endomondo (3) DCS (1) Deskové hry (1) Elite dangerous (1) Film (1) RC loď (1)

Úprava názvu

Myslím si, že změna názvu z "pravidelný občasník" na "občasný pravidelník" bude sedět více.

úterý 2. června 2015

Světová akce na Katlově

Kaprování

V sobotu 30.05.2015 vyvrcholila na Katlově (nově ne rybník, ale jezero) akce World Carp Classics Junior, neboli Mistrovství světa 2015 juniorů v kaprařině. Harmonogram akce. V sobotu jsme se šli projít a podívat se na závodníky. Pro nás "místní" to byla prostě neuvěřitelná věc. Začalo to tím, že si známý rybář Jakub Vágner pronajal rybník Katlov, no dobře jezero, ale pro mě pořád rybník. Musím si někde sehnat definici, čím se to liší. No a pak tato akce.

Kdyby mi někdo před časem řekl, že na Katlově bude světová akce, že tam budou soutěžit týmy z celé světa. Že tam budou účastníci z Evropy - no dobrá, ale - Američani? Už vidím jak zvedám telefon a na druhé straně se ozve "Zde Chocholoušek..." No dál to znáte. Když jsem se pak dozvěděl, že manželka potkala Simonu Krainovou, tak dcera prohlásila: "...teď už je možný všechno. Už bych se nedivila kdyby na louce přistál Obama a řekl že se jde taky podívat, když tady má krajany."
Součástí akce byly stánky s jídlem i prodejní stánky. Dále tam byla indiánská vesnička pro děti. Počet účastníků určitě ovlivnilo počasí a asi i neznámá lokalita. Jestli se bude pořádat další ročník, tak na chatě bude určitě o hodně větší šrumec. Co jsme koukali, tak to vypadalo, že to mají organizačně dobře zařízené.

Koncert

Na večer byl naplánovaný koncert ne který jsem byl dotáhnutý pomalu za nohu. Já jsem totiž strašně "společenský". Jako první vystoupil Petr Kolář. Jaké bylo jeho vystoupení, tím myslím jak bylo dobré? Nevím, neposoudím, protože já ho prostě moc nemusím. Jako druhý vystoupili Vágner family. Pan Karel Vágner je tam představoval tak, že já bych z toho nadšený nebyl. Ale třeba jsou zvyklý. Radši jsem se šel projít. Prohlédnul jsem si tři bizony. Jo - na Katlově jsou teď i bizoni.
Když jsem přišel, tak se schylovalo - pro mě - k nejlepšímu. Vystoupení Mekyho Žbirky. Žbirka na Katlově, cha chá. Já vím že se opakuju, ale prostě takovýhle lidi na Katlově?
Žbirka začal zpívat a - no prostě paráda. Jednak ho mám rád a je to šoumen. Hlas má úžasnej. Po chvíli mě překvapil další host. Kvůli jedné písničce přijela i Marta. No nebudu se opakovat, ale Katlov? Zpíval fakt dobře, byl i vtipný, nebyl trapný, nebyl podbízivý, jako jeden pán, který tam vylezl a začal roztleskávat lid. Žbirka to ale neměl zapotřebí. No prostě závěr jak má být. Super a díky.

Závěr

Někteří chataři Jakuba Vágnera nemusí, jiní mají opačný názor. To je a bude vždy. Mě to bylo jedno, jednak proto, že jsme od rybníka daleko a tak se nás to tolik nedotýká. Bál jsem se této akce, ale líbilo se mi to a přeji mu, ať se mu daří a ať jsou další ročníky. Ráno už tam bylo poklizeno, další plus. Málem jsem zapomněl.

VIP stan

Tak ten stál vedle pódia. Přístup do něj hlídala ochranka, ale když jsem se díval na složení, tak jsem neviděl žádnou celebritu, maximálně nějaký polobrity, ale cele ani jedna. Možná ze mě mluví závist (nevím tedy ale co jsem jim záviděl) ale ksichtů tam bylo spousta. Hlavně z místní politiky. No nic. Jediná celebrita na místní podmínky byl kuchař, pan Sapík. Nevím jak vaří a asi to ani nezjistím, ale Jakub Vágner prostě dokázal sehnat hodně dobré hosty.

Takže ještě jednou díky a ať se daří.

Žádné komentáře:

Okomentovat