Štítky

Běhání (64) Život (60) Povídka (22) RC létání (22) Korsika (18) PC hry (17) Geocaching (11) Humor (9) Kultura (7) 312 GTCup (5) Kolo (5) Úvaha (5) Endomondo (3) DCS (1) Deskové hry (1) Elite dangerous (1) Film (1) RC loď (1)

Úprava názvu

Myslím si, že změna názvu z "pravidelný občasník" na "občasný pravidelník" bude sedět více.

sobota 20. června 2015

Sraz "základky" po 30-ti letech

Přišel mi e-mail od spolužačky, že pořádá sraz. Když jsem ho otevřel, tak mě překvapilo, že pořádá sraz po 30-ti letech. Říkal jsem si, že to snad ani není možný, že už uběhla taková doba. Matematika to ale potvrdila. Ono se totiž 2015 mínus 1985 rovná třiceti, ať chci nebo ne.
Dne 05.06.2015 nastal den D. Sraz se konal ve Vyžlovce v České ulici. Tato restaurace je na pořádání srazů nějaká populární. Týden před námi a týden po nás se tam konaly (konají) další srazy. Začátek srazu byl naplánován na 19:00. Mě se podařilo dorazit už deset minut po sedmé. Na mě je to úspěch. Byl jsem alespoň první z chlapců. Jedna spolužačka si spletla sedmnáct nula nula a sedm nula nula, takže si udělala hezkou dvouhodinovou procházku.
Postupně jsme se trousili a nakonec, jestli jsem to z hlavy správně spočítal, se nás sešlo sedmnáct.
Slušná účast.

Obsluha

S obsluhou to bylo horší. Než někdo přišel tak to docela trvalo. Jednu slečnu jsme naší přítomností a požadavky vyloženě otravovali. Točené pivo měli pouze Stellu. Plzeň jenom lahvovou. Dopité sklenice jsem jim musel nutit, jinak by je tam snad nechali ležet. Obsluha zajímavá.

Shrnutí

Jak jsem již psal, účast byla nakonec velmi slušná. S přibývajícím časem se stupňovala i příjemná nálada. K pivo a ostatnímu pitivu jsme si postupně objednávali i jídlo. Kuchaře mají na rozdíl od obsluhy výborného. Ceny tedy nejsou nejnižší, ale jednou za čas se to prostě vyplatí a člověk si užije. Po potěšení chuťových pohárků, pokračovala konzumace pitiva. Moc dlouho nás nenechali. Před desátou nám oznámili, že si máme dát poslední objednávky a po desáté nás začali kasírovat. Vůbec nemají zájem. Já jsem se sám ještě připomněl, že jsem měl jídlo, které po mě nechtěli a pak zas jednomu vynadali, že se nepřihlásil, že jídlo měl. Nejenom, že jsou protivní, ale ještě v tom mají bordel. Po úhradě se zbytek rozhodoval co s načatým večerem. Volba padla na Kotor. 
Tak se tam zbývající pětice odebrala. Mě to bohužel jeden začal kazit (nejenom mě) a tak jsem se rozhodl po jednom pivu opustit společnost. Takhle brzo nechodím, ale chtěl jsem si nechat v paměti hezký zážitek. Díky moc všem za super sraz a snad příště bude dotyčný rozumnější. Díky moc a příště zase velmi rád dorazím.

Žádné komentáře:

Okomentovat