Štítky

Běhání (64) Život (60) Povídka (22) RC létání (22) Korsika (18) PC hry (17) Geocaching (11) Humor (9) Kultura (7) 312 GTCup (5) Kolo (5) Úvaha (5) Endomondo (3) DCS (1) Deskové hry (1) Elite dangerous (1) Film (1) RC loď (1)

Úprava názvu

Myslím si, že změna názvu z "pravidelný občasník" na "občasný pravidelník" bude sedět více.

úterý 2. června 2015

Páteční projížďka na kole (77 km)

Sportovní den

Každoročně pořádá policie, hasiči atd. sportovní den. Hraje volejbal, fotbal, tenis a také se jede na kole. Já jsem se den před akcí dozvěděl. že se uvolnilo místo a já bych se mohl zúčastnit projížďky na kole.Večer jsem si připravil věci abych měl ráno klid. Takže ráno jsem se podíval na předpověď a vzal si úplně jiné věci.
Šel jsem pěšky do garáže, tam vzal kolo a vyrazil. Ještě než jsem dojel do místa startu (Vodranty v Čáslavi), potkal jsem tři účastníky jízdy. No, byly to účastnice. Jel jsem poslední, abych je zbytečně nehnal a taky jsem měl lepší výhled. Cesta utekla tak rychle. 

Výjezd

Start měl být v 08:00 a tak jsem ráno vyrazil brzo a tak jsem tam byl včas. Než jsme se sešli, pozdravili, napili se atd., tak bylo půl deváté. Proběhlo počáteční sčítání (16 kousků) a vyjeli jsme. Od začátku jsem upozorňoval, že např. v loni jsem chodil do garáže aspoň jednou měsíčně pootočit kola, aby se nevymačkaly pláště. Toto byl můj třetí výjezd za dva roky. Měl jsem prostě obavy, že to neujedu. Jenom z Kutné Hory do Čáslavi jsem ujel 13 km. Takže mi bylo jasné, že ujedu minimálně 26 km.

Cesta

Abych to zkrátil. Jeli jsme přes Chedrbí a tam je pěkný dlouhý kopec. Nahoře jsme si odpočinuli a počkali na opozdilce. Kupodivu já to nebyl. Bylo super, že s námi jeli i ti co na kole jezdí často a tak hlídali auta a celistvost skupiny. Dojeli jsme až na rozhlednu Bohdanka v Bohdanči. Tam proběhlo občerstvení. Dal jsem si vynikající točenou Kofolu a Tatranku. Za chvíli jsem přestal litovat, že si nemůžu dát pivo, protože ti co si ho dali, tak dost nadávali na kvalitu. Kofola byla super. Než se všichni občerstvili, tak jsem se kousek vzdálil a odlovil si další kešku. Nejdřív se mi moc nelíbilo umístění, ale když jsem ji tam vracel, tak jsem si všimnul, že předtím nebyla správně ukryta. Obnovil jsem maskování tak, jak to myslel autor a ještě jednou jsem se mu v duchu omluvil. Fakt pěkně vyrobené.

A zpátky

Nazpátek jsme se vraceli stejnou cestou, pouze s malými odchylkami. Cestu dolu do Chedrbí jsme naštěstí neminuli a tak jsem si užil super sjezd. Při sjezdech jsem mohl využít svoji váhu a tak jsem většinu účastníků (i účastnic) s přehledem předjížděl. Po příjezdu do Vodrant se ti co to měli předplacené vrhli na jídlo. Já jsem se těšil už domů a tak jsem vyrazil nazpátek.

Shrnutí

Nakonec jsem byl rád, že jsem se nechal přemluvit a jel jsem. Nášlapné pedály na kolo se mi líbí čím dál tím víc. Je to moc příjemná věc. Akorát se na to nesmí zapomenout. Pak se člověk zřítí jako já při první jízdě, kdy jsem díky nevyndání nohy vyoral první jarní brázdu.
Velké plus bylo, že mě bolel akorát zadek (klasika) ale žádné svaly. Ani druhý den.
Konečný výsledek výletu je na fotkách níže.
 

 

Žádné komentáře:

Okomentovat