Štítky

Běhání (64) Život (60) Povídka (22) RC létání (22) Korsika (18) PC hry (17) Geocaching (11) Humor (9) Kultura (7) 312 GTCup (5) Kolo (5) Úvaha (5) Endomondo (3) DCS (1) Deskové hry (1) Elite dangerous (1) Film (1) RC loď (1)

Úprava názvu

Myslím si, že změna názvu z "pravidelný občasník" na "občasný pravidelník" bude sedět více.

sobota 26. listopadu 2016

Nejezdí nám výtah

Nejezdí nám výtah. No a co je nám do toho? To mi připomíná pana Wericha s Horníčkem. Dalo by se to parafrázovat jako: "No on nejezdí, aby do toho někomu něco bylo. On nejezdí protože nemůže."
Takže nám nejezdí výtah. Jo, to už jsem vlastně psal. Ale ještě nevíte proč. Důvod je jednoduchý. Stačí se podívat do výtahové šachty. Tedy kdyby to šlo, tak byste tam mohli vidět něco podobného jako na obrázku vlevo. Výtah tam prostě není.
Po letech domovních schůzí se akce výměny výtahů začala.

Byla dokonce anketa a vybíralo se mezi dvěma firmami. Já osobně mám radost, že to nakonec vyhrála firma, kterou jsme vybrali. Hlavním naším důvodem pro tuto firmu byly dveře výtahu. U druhé firmy se vnitřní dveře skládali uvnitř výtahu jako harmonika. Tím zbytečně zabíraly prostor uvnitř. U té co vyhrála se zasouvají do boků.
Výměna výtahu je plánována zhruba na měsíc. Díky tomu se nám doufám zlepší fyzička. Do šestého patra to dá zabrat i bez nákupu, nebo těžkých věcí. Zatím nejlepší zážitek jsem měl předevčírem. Potřeboval jsem po delší době jet autem a startovat se mu moc nechtělo. Takže nezbývalo nic jiného, než ji dát nabít. Jediná možnost nabití je samozřejmě v bytě. Na sídlišti na ulici to jaksi nejde. Takže vymontovat a odnést do bytu. Jak se tak hezky říká: "Málem vyplivnul duši." Po cestě nahoru jsem potkal jednoho dělníka. Asi jsem už nevypadal dobře, protože se mě zeptal:
"Co to nesete?"
"Uh, uf, eeeee. Uf. Auto... autobaterii."
"Aha. Já myslel, že aspoň lahváče."
Takže to je dnes asi vše. Těším se na nový výtah čím dál tím víc a doufám, že se do něj vejde moje kolo. Do starého se nevešlo.

Žádné komentáře:

Okomentovat