Štítky

Běhání (64) Život (60) Povídka (22) RC létání (22) Korsika (18) PC hry (17) Geocaching (11) Humor (9) Kultura (7) 312 GTCup (5) Kolo (5) Úvaha (5) Endomondo (3) DCS (1) Deskové hry (1) Elite dangerous (1) Film (1) RC loď (1)

Úprava názvu

Myslím si, že změna názvu z "pravidelný občasník" na "občasný pravidelník" bude sedět více.

středa 30. listopadu 2016

Slevýýýýýýýýýý :)

Dneska ráno jsem se během cesty do práce přesunul v čase. Přesun v čase proběhl směrem dozadu, neboli nazpátek. Bylo to aspoň o takových 30 let. Nacházel jsem se tedy třeba v roce 1985. I v té ranní zimě mě polilo horko. "Cestování v čase je možné" prolétlo mi hlavou. Hned mě napadlo, že je na jednu stranu super, že jsem se přesunul se současnými znalostmi, na stranu druhou mě napadlo, abych se současnými znalostmi a rozumem neměl v té době problémy. No, ale daly by se dělat věci.

Konec snění, zpátky do reality. Samozřejmě žádný přesun v čase se nekonal. Tohle mi proběhlo hlavou, když jsem se podíval do ulice, kterou jsem míjel. Je tam obchod, nevím jak se jmenuje, ale na polepené výloze mají 70% nebo 80% slevy. Trvale. Ještě jsem tam nebyl, takže reportáž z doslechu.
Mají tam zboží (potraviny) s prošlou dobu spotřeby, nebo těsně před koncem. Nic proti. Když se to smí prodávat. Zákazníky si to také najde.
Já jsem jednou dostal od kolegyně na ochutnání sušenky. Možná jsem měl jenom smůlu na kus, ale moc mi nechutnaly. Po prozkoumání obalu jsem zjistil, že jsou pár měsíců prošlé. Myslím si ale, že byly už hnu... nedobré i když byly čerstvé.
Návrat k tématu. Proč mi zrovna dnes přišlo, že jsem se vrátil? Protože byla před tím obchodem neuvěřitelná fronta. A když říkám neuvěřitelná, tak tím myslím, podle odhadu, frontu o délce pár desítek metrů. Místy stáli lidé v dvoj až trojstupu. V práci jsem se dozvěděl důvod tohoto pobláznění. Zas tak překvapivý důvod to nebyl. Jednalo se o slevu. Ta sleva se týkala potraviny důležité pro vánoční cukroví. A jednalo se o - MÁSLO. Ano. Měli máslo za 17,- Kč. Jak na tom bylo s dobou spotřeby to nevíme. Asi se mnou v práci nedělá žádná frontová bojovnice, která by to zjistila.
Když to vezmu kolem a kolem, tak jaký je rozdíl mezi tímto obchodem a mezi slevami v "normálních" obchodech? No dobře. Tady mají slevy pořád a jsou to slevy na potraviny. V tomto jsem asi trochu opatrnější, nebo obezřetnější. S potravinami je třeba mít se na pozoru.
Já jsem ovšem také podlehl slevám. A to o černém pátku. To jsem už ale psal. Tak jenom pro doplnění. Dnes mi dorazil ten spacák a vypadá to, že jsme chybu neudělali.

Dnes jsem se chtěl jenom podělit o ten ranní zážitek, který byl na počátku velmi nepříjemný.

Žádné komentáře:

Okomentovat