Štítky

Běhání (64) Život (60) Povídka (22) RC létání (22) Korsika (18) PC hry (17) Geocaching (11) Humor (9) Kultura (7) 312 GTCup (5) Kolo (5) Úvaha (5) Endomondo (3) DCS (1) Deskové hry (1) Elite dangerous (1) Film (1) RC loď (1)

Úprava názvu

Myslím si, že změna názvu z "pravidelný občasník" na "občasný pravidelník" bude sedět více.

středa 23. listopadu 2016

Včerejší výpadek Google byla jen náhoda?

Včera vypadly všechny služby společnosti Google asi na dvě hodiny. Takže dneska o tom bude psát pomalu každý. Proč tedy já ne, že? Včera tedy byly nefunkční služby Youtube, Gmail, Google Chrome atd. Jelikož já služby Google dost používám, tak jsem byl docela nahraný. Uvědomil jsem si svoji závislost na jedné platformě. Asi se nad tím budu muset zamyslet a něco s tím udělat.
Včera jsem si z toho datumu, díky inspiraci od kolegyně, dělal legraci. Ona to ve skutečnosti, ale zas taková sranda nebyla. Přiblížil jsem se realitě až z toho mrazí.

Když se budu držet včerejšího schématu, tak začnou na povrch vylézat zajímavé skutečnosti a souvislosti. Začneme třeba slovem Google. Slovo Google má šest písmen. Šestka to je 3+3. Zase se začíná objevovat toto číslo 33. Ve slově Google je:
2 * G
2 * O
1 * L
1 * E
Když se na to podíváte pozorně, tak to musíte vidět taky, že? Ano je to tak. Slovo Google Vám dá 22.11. A právě tento den je postihl velký výpadek.
Majitelé společnosti Google jsou Larry Page, Sergey Brin a Eric Schmidt. Teď uděláme jednoduchou operaci. Vezmeme slovo Google a iniciály majitelů LPSBES. Když to dáme dohromady, tak nám vzniknou dvě slova "Globe gospels". To by se dalo volně přeložit jako Zemská (ve smyslu planeta Země) evangelia. To přeci nemůže být náhoda!
Společnost Google má operační systém Android pro mobilní telefony. Pro stolní počítače se používá také jejich prohlížeč s názvem Chrome. Google také experimentuje s auty, která jezdí sama. Tato samořídící auta pro ni bude vyrábět Fiat. Společnost sídlí v USA. Teď vám ukáži na co jsem přišel.
7 Android
6 Google
5 Chrome
4 Fiat
3 USA
Ano je to tak. Odpočítávání již započalo. Včera to byl jenom test. Čeho? To zatím netuším, ale bude to něco velikého. Ještě je čas. Ještě zbývá 2 a 1.
Náznaky jsou všude kolem nás. Stačí otevřít oči a dívat se.
Bu, bu, bu.

Žádné komentáře:

Okomentovat