Štítky

Běhání (64) Život (60) Povídka (22) RC létání (22) Korsika (18) PC hry (17) Geocaching (11) Humor (9) Kultura (7) 312 GTCup (5) Kolo (5) Úvaha (5) Endomondo (3) DCS (1) Deskové hry (1) Elite dangerous (1) Film (1) RC loď (1)

Úprava názvu

Myslím si, že změna názvu z "pravidelný občasník" na "občasný pravidelník" bude sedět více.

pátek 8. dubna 2016

Gimbal - let druhý.


Jel jsem za kamarádem a při té příležitosti jsem si s sebou vzal Swifta. Další příležitost na zkoušku gimbalu. HeRa si chtěl vyzkoušet po zimě Omegu a tak jsme to dávali dohromady. Tedy spíš on. Problém byl v tom, že se jeho nový přijímač nemohl spárovat s vysílačkou. Nakonec jsme zkoušeli i moji a Lukášovu, ale výsledek stejný. Nešlo to.
Došlo i na hledání návodu na internetu. Po nelezení příslušného videa jsme to dělali přesně stejně jako on ovšem s tím výsledkem, že jemu to šlo a nám ne.
Pak někoho napadlo, čím by to mohlo být. Už tedy nevím kdo byl tím osvíceným, ale vím to, že já jsem to nebyl. Příčina byla v podstatě jednoduchá.
Nějakou dobu existuje nový firmware a ten není zpětně kompatibilní. Takže jak jsem pochopil má každý dvě volby:
  1. Při koupi nového přijímače si do něj nahraje starý firmware
  2. Nebo si vezme vysílačku a všechny svoje přijímače a do nich nahraje firmware nový.
Záleží na každém co komu vyhovuje.
No a něco k letu. Omegu se zprovoznit nepodařilo. HeRa tedy ještě nabízel ať si vyndám přijímač z jeho Spita, ale to s mi opravdu nechtělo. Zatím co jsme laborovali, tak se zase docela rozfoukalo. Vzali jsme letadla a šli si zalétat a pole.
Záběry z gimbalu jsou podobné jako z prvního letu. Stranová nestabilita delty. Jinak gimbal funguje perfektně. Lukáš létal se svým Rookie a musel mu díky větru taky solidně nakládat, ale jde mu to čím dál tím lépe.
Po létání vytáhl HeRa buggynu a jezdil po dvoře. Takže jsem taky něco natočil. Při zpracování videa jsem se i vyblbnul a vyzkoušel si vracení záběru. HeRa totiž musel jednou přeskočit auto, aby do něj nevrazilo. Aby bylo jasno, nebyla to parádička, ale nutnost, jak HeRa zdůraznil. Prostě se musel vyhnout, ale mě se to moc líbilo.
Tak příště snad už test za bezvětří.

Žádné komentáře:

Okomentovat