Štítky

Běhání (64) Život (60) Povídka (22) RC létání (22) Korsika (18) PC hry (17) Geocaching (11) Humor (9) Kultura (7) 312 GTCup (5) Kolo (5) Úvaha (5) Endomondo (3) DCS (1) Deskové hry (1) Elite dangerous (1) Film (1) RC loď (1)

Úprava názvu

Myslím si, že změna názvu z "pravidelný občasník" na "občasný pravidelník" bude sedět více.

pátek 15. dubna 2016

Pokroky v medicíně

Bohužel jako většina z nás, musím občas  navštívit zdravotnické zařízení. Na podzim loňského roku jsem byl vyšetřen ještě klasickým způsobem. Když jsem šel na kontrolu, někdy počátkem tohoto roku, tak jsem již mohl vidět mírný pokrok.

Změny

Na podzim jsem šel klasicky do ordinace. Tam proběhlo vyšetření. Byl tam doktor, sestřička. No prostě klasika.
Začátkem letošního roku, ale nastala změna. V uvedený termín jsem se dostavil do nemocnice. Sedl jsem si před ordinaci a s ostatními pacienty čekal na vyšetření.

Jeden, co tam s námi seděl, si tedy podle mě spletl ordinaci a myslím si, že jsem tam s tímto názorem nebyl sám. Páni a dámy - to byl magor. Prostě pacient. A jak byl vtipný a kontaktní a společenský. Brrr.
Když se na mě dostala řada, tak už jsem se chtěl zvednout, a chtěl jít do ordinace. Pan doktor, mě usadil s tím, ať chvíli počkám. Ok, počkám tedy. Za chvíli vyšel a nesl mi recept na další prášky. Otočil se a šel zpátky do ordinace. Pochopil jsem, že on má hotovo. Tak jsem se ho zeptal, jestli můžu běhat. Podíval se na mě a z jeho pohledu bylo jasné, že podle něj jsem si dnes spletl ordinaci i já. Dva magoři během jednoho dne. Náročný den.
Z jeho pohledu jsem pochopil, že asi běhat nemůžu. Doktor při tom, sice pomalu, ale vytrvale, couval do bezpečí své ordinace. Vznesl jsem další dotaz.
"A co kolo, na kolo můžu?"
"Ano. To snad jo." Bezpečí ordinace se blíží.
"A plavat? Co plavat? To můžu?"
"Ano. To by neměl být problém. Na shledanou." Bum. Určitě se mu ulevilo.
Takže konec. Byl jsem vyšetřen na chodbě. Paráda.

Další kontrola

Měl jsem se dostavit na kontrolu než mi dojdou prášky. Ty mi měly dojít ve středu, takže jsem v pondělí volal. Dostal jsem odpověď - zavolejte si v úterý. Dobrá tedy. Volám v úterý.
"Voláte moc brzy, ještě jsme to s panem doktorem nestihli probrat." Asi jsem složitý případ. Počkal jsem tedy stanovenou dobu.
"Zkuste to po obědě. Ještě jsme to nestihli."
To jsem už tedy neměl odvoz, ale co se dá dělat. Volám po obědě a dozvídám se, že na kontrolu mám jet v červnu a teď se stavit jenom pro recept na další prášky. Radši se ujistím, že se nemusím vůbec osobně dostavit a prášky si nechám vyzvednout.

Takže zde máte souhrn toho úžasného pokroku v medicíně co jsem měl na mysli:

  1. Na podzim jsem ještě musel navštívit ordinaci
  2. Počátkem roku jsem byl vyšetřen na chodbě
  3. Včera stačila pouze analýza mého hlasu přes telefon. 
Jde to kupředu mílovými kroky.

Žádné komentáře:

Okomentovat