Štítky

Běhání (64) Život (60) Povídka (22) RC létání (22) Korsika (18) PC hry (17) Geocaching (11) Humor (9) Kultura (7) 312 GTCup (5) Kolo (5) Úvaha (5) Endomondo (3) DCS (1) Deskové hry (1) Elite dangerous (1) Film (1) RC loď (1)

Úprava názvu

Myslím si, že změna názvu z "pravidelný občasník" na "občasný pravidelník" bude sedět více.

středa 27. dubna 2016

WoT - patch 9.14

Tak jsem si letos asi poprvé pustil tuto hru. To jsou změny. Něco jsem četl a slyšel, ale to co jsem viděl předčilo moje očekávání. Podle mě jsou tedy ty změny pozitivní. Nově je do hry přidána zase další fyzika.

Jak udělat smyk

Dalo by se říct, no přeci velmi jednoduše. Dobrá ale jak na to? No- už jsem to psal - jednoduše. No dobře opakování je matka moudrosti, někdy ale nevtipnosti až trapnosti. Tak trochu seriózně. Takže je třeba na to mít správný tank. Nejde to s každým. Výběr vhodného tanku vyplývá z logiky věci a fyziky. Vždy jsem s ní tedy bojoval, myslím s fyzikou s logikou snad méně, ale toto je pochopitelné i mě. K věci už ale!!!
 
Je třeba mít rychlý a lehký tank. Čím je lehčí a rychlejší, tím je manévr snadnější. S bratrem jsme šli do tréninkové místnosti a testovali. Vybrali jsme si mapu letiště a na letištní ploše jsme řádili. Super to jde např. s mým oblíbeným papírákem AMX ELC. Ten má jako nevýhodu neotočnou věž, ale díky této nové fyzice se dá této nevýhody částečně zbavit.
Příklad použití. Kroužím třeba kolem těžkého tanku a ten mě nemůže dotočit věží. Když se mi nabije dělo, tak udělám smyk, otočím dělo na moji oběť a vystřelím. Pak dále kroužím. Čekám až se mi nabije dělo a manévr opakuji, dokud ten tank neudolám. Toto je samozřejmě popis ideální situace. Tedy ideální pro mě, ne pro něj. Ale dá se to tak použít.
Nebo mě napadá ještě další příklad. Uděláte rychlý výpad který se podaří (neboli to přežijete) a na konci cesty uděláte tento manévr a mažete zpátky přebít do bezpečí a pak škodit jinde. Tolik tedy teorie, uvidíme co přinese praxe.
A jak se tedy udělá smyk? Já to totiž ještě nenapsal jak tak koukám. No tak, že v plné rychlosti zmáčknete (defaultně) klávesu Space, česky mezerník a zároveň zatočíte na jednu stranu. Tank zablokuje pás na jedné straně a smykem se otáčí. A vy rozesíváte zkázu. Paráda. 
Pak se dá ještě tank převrátit, ale to jsme netestovali. Tedy testovali, ale nepovedlo se to a zas tolik nás to nebavilo a nezajímalo nás to. To co se nám za tu chvíli podařilo bylo to, že jsme nárazem vždy jeden tank zničili, ale nepřevrátili.

Nové zvuky 

Dali jsme si pár bitev a já myslel, že jsem si nahrál nějaký mód. Další změna nastala v ozvučení hry. Berte na mě prosím ohledy nehrál jsem to opravdu strašně dlouho. Výbuchy jsou krásné jak graficky tak zvukově, jestli se to tedy o výbuchu dá říct. Další paráda je to, když vás někdo trefí a ono se to odrazí. To potěší logicky hned dvakrát. Jednak že se to odrazilo a druhak to nádherně zní. Prostě zvuky se povedly.

Nová grafika

Matně si pamatuji, že začali předělávat tanky do HD rozlišení. Abych řekl pravdu, tak ani netuším jak mám teď nastavenou grafiku. Jenom jsem půl dne čekal až se stáhnou a nainstalují aktualizace a pak jsem to hned pustil. Ale vypadá to jak jiná hra od té doby co jsem to hrál naposledy. Stíny, světla, odrazy, stopy pásů atd. vypadají pěkně. Jak hoří tank vypadá taky dobře, akorát na to nerad koukám tak často a tak zblízka. Tím myslím to, když hoří můj tank.

Závěr

Změny kterých jsem si stihnul všimnout se mi moc líbí. Přinutím bráchu, aby si vyjezdil mého oblíbeného Cromwella a vyzkoušíme hru po delší dobu. Doufám, že mi ho nezhoršili a že je to pořád zábavný tank.

Žádné komentáře:

Okomentovat